• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

kuva vaparista,puhtaammaksi ei saa,mitäs nyt?

Hei. Taas olisin mielipidettä vailla!!

Kun saan liitettyä kuvan, niin se kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Kuvassa siis n. 6 tkm ajettu bmc:n vapari, joka on nyt siis pesty kolme kertaa ohjeen mukaan bmc:n pesuaineella. tuo tummentuma vähän askarruttaa.

se on jonkunsortin mustaa pölyä joka on värjännyt suodatinkankaan ulkopinnan. alareuna jossa tummuus on levein on ilmanputsarikotelon imuaukon kohta, siitä se loogisesti kapenee kun etäisyys putsariaukkoon kasvaa. tuossa kuvassa sitä ei vielä ole öljytty.

itse putsarikangas ei näytä olevan tukossa, valoa vasten kun katselee niin ihan samanlainen kangas on joka kohdastaan. mitä mieltä, voiko suodatinta pistää paikalleen ensi kesäksi?

arvostaisin kokemukseen perustuvia mielipiteitä. toki sananvapauden luvatussa maassa sana on tietysti vapaa...
My Webpage

Kyllä ne mulla on aina enemmän tai vähemmän tasaisen värisiksi lähteneet, tosin olen käyttänyt K&N:ää. Olen kyllä putsarikankaankin tosin saanut aina valkoisemmaksi, kun sinulla se on melko punertava. Annoitko pesuaineen vaikuttaa riittävän kauan?

Siis 6000 aikana pesty 3 kertaa? Eikös valmistajankin mukaan pitäisi huoltaa katukäytössä 10000 vai peräti 20000km välein. Tollasen 5000km välein kerran ny vielä tajuais.

Oman BeeÄMceen huolsin 10000km välein katukäytössä ja ihan ok:n näkönen oli. Ei mitenkään päin tukossa.

Eiks olis vaan helpompi vaihtaa OEM:iä jos suodatustehon takia haluaa varman päälle vetää? Kun ne kumminkin paremmin taitaa suodattaa sitä paskaa muutenkin
wink.gif

.. taisi olla punertavaa väriltään suodatinkangas ja ekaa kertaa se irti on. pesin vain useammin kun ei tahra poistunut ekalla kerralla. ja aika hellävaraistahan se ohjeen mukainen liottelu on. ei kun öljy päälle ja kovaa ajoa, niin kai se on paras.

Back