• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuopion Mp-korjaamot ja huollot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dexbaxter
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mahtaisiko joku arvon motoristi veli tai sisko tietää missäpäin Kuopion seudulla on tarjolla Mp-huoltoa / korjausta tarjoavia yrityksiä?

062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
buttrock.gif
withstupid.gif
withstupid.gif

Olet tainut muuttaa vasta kuopioon?

kerro toki missä itse asut niin kerron sitten lähimmän huollon.. äkkisältään tulee mieleen 7 huolto paikkaa kuopiosta.

Kyllä olen Kuopiossa asustellut jo jokusen vuoden, mutta nyt vasta olen pyörän hommannut eikä näin olllen ole tuota kokemus pohjaa tämän seudun huolloista/korjaamoista. Ite asustelen Petosen suunnilla, mutta pyörä onn talvisäilössä Siilinjärvellä.
buttrock.gif
buttrock.gif
buttrock.gif

Itse olen käyttänyt Nakkilan Pyörässä ja Mopossa. Se on osoittautunut hyväksi...  
062802moto_prv.gif
Iekin huolto olisi varmaan kanssa hyvä vaihtoehto mutta sinne on aina ollut pitkät jonot...  
biggrin.gif
Takuun ajan on pakko käyttää jossain mutta sitten hoidan kaiken omassa tallissa. Kaikki tarvittavat laitteet ja työkalut on...
baaa.gif

062802moto_prv.gif

Moi

Minulla on parille pyörälle vielä tilaa. Hinta on 22€/kk.
Huoltotila on, mutta korjaukset pitää tehdä itse.
Soita niin kerron tarkemmin 050-3571367

T:Vellu

Moi,

minä olen käyttänyt Hondaa sekä Iekin huollossa että Leväsellä Mototrimmissä. Molemmat ovat hoitaneet huollot hyvin.

Back