• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuljetusta Hki-Bratislava/Wien kesäkuussa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mart-t
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

mart-t

Tre Kronor MC
Kaveri muuttaa takaisin Suomeen kesäkuussa ja näillä näkymin muuttokuorman pääkaupunkiseudulle tuo paikallinen kuljetusfirma Bratislavasta. Mietin, että olisiko järkeä yrittää saada paluumatkalle diiliä mopoille ja ajokamoille? Auto lähtisi varmaan 12.6. Helsingistä ajamaan takaisin päin Eurooppaan, eli silloin pitäisi olla mopot lastattuna kyytiin. Itse olen vielä kahden vaiheilla, onnistuuko lomien ajoitus ja A-luokan kotoapoistumislupa, mutta jos löytyy kiinnostusta tai kokemuksia vastaavista keikoista, niin saa kommentoida!

EDIT: Unohdetaan tämä, päivämäärä muuttui ja vakuutusten yms. säätämiseen jää liian vähän aikaa.

mart-t sanoi:
Kaveri muuttaa takaisin Suomeen kesäkuussa ja näillä näkymin muuttokuorman pääkaupunkiseudulle tuo paikallinen kuljetusfirma Bratislavasta. Mietin, että olisiko järkeä yrittää saada paluumatkalle diiliä mopoille ja ajokamoille? Auto lähtisi varmaan 12.6. Helsingistä ajamaan takaisin päin Eurooppaan, eli silloin pitäisi olla mopot lastattuna kyytiin. Itse olen vielä kahden vaiheilla, onnistuuko lomien ajoitus ja A-luokan kotoapoistumislupa, mutta jos löytyy kiinnostusta tai kokemuksia vastaavista keikoista, niin saa kommentoida!

EDIT: Unohdetaan tämä, päivämäärä muuttui ja vakuutusten yms. säätämiseen jää liian vähän aikaa.

Myöhässähän tämä tulee, taitaa olla kaverisi muuttanutkin ja muutenkin mutta tuolta http://www.bluecrosscargo.omasivu.fi kannattaa kysellä kuljetuksia kamoille ja pyörille jos tarvetta ilmenee.:respect:

Back