• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuka myy Forcefieldin suojia Suomessa?

Olen katsellut muutamasta paikasta jotka ovat myyneet JOTAIN Forcefieldin tuotteita mutta ei juuri sitä mitä olin etsimässä - olisin tarvinnut housuihin taskuun menevät upgrade-polvisuojat, mutta joka paikassa on eioota vaikka valikoimassa joku FF sekäsuoja sattuisi olemaankin. Viimeksi tänään vuorossa Superbikers.fi. Heillä ei ole kuin iskusta kovettuvia polvisuojia jotka ei toimi talvilämpötiloissa. Noita suojia kuitenkin joku maahantuo, myykö niitä kukaan?

Muissa tuotteissa olen tottunut palveluun että jos joku kaupan edustaman merkin tuote puuttuu, sen saa tilaamalla, mutta toistaiseksi en ole törmännyt yhteenkään moottoripyörävarustekauppaan, joka olisi ehdottanut moista, haluavat myydä ainoastaan niitä tuotteita mitä heillä sattuu sillä hetkellä olemaan.

Viimeksi muokattu:
Forcefieldin polvisuojat (mitkä tiedän) on mallia puettavat.
Jossain kuvastossa tosin vain nähnyt.

Siis eikö mp-tuotteisiin ole verkkokauppa.comin kaltaista kauppaa josta saisi ostaa kaikkea mitä heidän edustamat merkit myy eikä jotakin pateettista subsettiä josta puuttuu oleellisia malleja, kokoja tai värejä? Vai onko mp-ostajat niin erilaisia kuin gadgettiostajat keskimäärin että keskimääräinen mp-asiakas ostaa kiltisti ainoastaan mitä liikkeessä on hyllyssä, eikä kysele hankalia siitä mitä muuta voisi ostaa samalla rahalla ja mp-kaupat niin vanhanaikaisia että heillä on mitä on ja asiakkaan oma vika jos se mitä kaupalla on ja ei ole, ei satu miellyttämään?

Viimeksi muokattu:
Kävitkö kysymässä niittarin ostarilla sijaitsevasta suberbikersin liikkeestä josko he tilaisivat sinulle tarvitsemasi vermeet kokeiltavaksi? Ainakin oma kokemus liikkeestä on se ettei asiakas palvelun puutteesta ainakaan voi syyttää. Jos liikkeestä on jotain puuttunut niin se on nopeasti tullut sinne kokeiltavaksi. Omat forcefieldin panssarit ostettu juurikin ao liikkeestä.

Kysyin tänään juuri tuosta liikkeestä ja kuulemma heillä ei ole muita polvisuojia kuin noita noname iskusta kovettuvia ja kaikki muut tulevat kuulemma ainoastaan housujen mukana. Totesin että aha, ja lähdin pois.

En tiedä sitten olisiko rautalangasta vääntämällä onnistunut tilaamaan "te lienette tämän edustaja, tässä on tuote jota teillä ei ole, mutta kuulemma edustatte, voisitko tilata maahantuojalta jotta minä voisin ostaa". Ehkä olisi pitänyt vääntää rautalankaa eikä tyytyä eioohon kuten tänään minulle kävi.

Ehkä pitää yrittää uudelleen ensi viikolla paremmin valmistautuneena tuotetiedot paperille printattuna, kun suojat nyt kuitenkin tältä päivältä tähän hätään jäi löytämättä eikä akuuttiin tarpeeseen tullut tällä kertaa mitään saaduksi.

No ei tuo vielä mitään, soittelin taannoin Vantaan Bikeworldiin ja ei ollut heillä ilmeisesti tiedossa, että ovat Duellin jälleenmyyjä.. en sitten jaksanut alkaa vääntämään enempää vaan soitin H-D helsinkiin joka hoiti homman kotiin :)

Kuvan MP:sta itse tilasin oman haarniskan ja näytti ainakin nettisivuilla olevan muutakin FF tavaraa... :jpstyle:

Joo Kuvan MPssä näytti olevan ihan katalogissa hintaan 35.

Tämä ei ainakaan juuri nyt ole minun oma kutsumus, mutta jos joku miettii asiaa, voisi olla hyvä bisnesidea: mp-tavaroiden verkkokappa.com jossa on kaikkea ja kaiken merkkistä (eikä vaan suppeaa valikoimaa), ja jonka puhelimet ei ole lisämaksullisia palvelunumeroita, ja jossa myyjät ovat viimeisen päälle asiantuntijoita ;). Kaikki vaan kataloogiin, nekin tavarat jotka ei tule koskaan löytymään hyllystä (vrt. 4GB malli Geforce GTX680:sestä kesti tulla yli kuukauden verkkokauppa.comista, mutta sain vähän odottamalla juuri sen tuotteen jonka halusin).

Ainaki selkäsuojissa on forcefield ja halvarssons samatuote. Toisessa vaan lukee eri nimi. Tuolla toisella nimellä taitaa löytyä helpommin jälleenmyyjä.

Mitäs jos Karoliina laitat hyvin selkeästi mitä suojaa olet ajatellut niin voisin ensiviikolla käydä tuolla Kuva:lla jkylässä ja tuoda sen sinulle espooseen jos hyllystä löytyy:jpstyle:

Takaisin vientiä en ihan heti lupaa jos ei sovikaan. Tällä hetkellä satun viettämään pidempiä vapaita täällä k-suomessa ja maanantaina ajelen tuolla jkylän suunnalla...

Diesel sanoi:
Mitäs jos Karoliina laitat hyvin selkeästi mitä suojaa olet ajatellut niin voisin ensiviikolla käydä tuolla Kuva:lla jkylässä ja tuoda sen sinulle espooseen jos hyllystä löytyy:jpstyle:

Takaisin vientiä en ihan heti lupaa jos ei sovikaan. Tällä hetkellä satun viettämään pidempiä vapaita täällä k-suomessa ja maanantaina ajelen tuolla jkylän suunnalla...

Laitoin privaviestiä.

Nyt on kyllä pakko kommentoida sen verrat että:

Memmu (SuperBikers) luultavasti tilaa sulle nuo suojat kun pyydät. Ei ihan heti tuu MP liikettä mieleen missä palvelu olisi parempaa. Ja ei en ole Memmun kaveri, se tuskin tuntee minua mutta parin kerran kokemuksen perusteella kuulostaa todella oudolta että ne toteaisi vaan että ei oo edustamastaan tavarasta.

Noilla suojilla ei käytännössä tee yhtään mitään ellei sulla ole jotkut helvetin tiukat ja hyvin istuvat verenkierron ja istumisen estävät nahkabyysit. Muissa housuissa noi on kaksi kertaa ympäripyörittyään siellä taipeen puolella ennen ku polveen kolahtaa. Tube mallit onkin sitten parhautta.

Miksi jonkun pitäisi pistää mpverkkokauppa.com pystyyn kun niitä on jo miljoona? Kenelläkään ei ole varaa pitää kaikkien mahdollisesti haluamia tuotteita hyllyssä. Joudutaan tilaamaan. Sitten vingutaan kun toimitus kestää ja ulkomailta saa nopeammin. Samaa paskaa se on siellä ihan oikeassakin verkkokauppa.com:issa. Ja sitten jos/kun ei ole maahantuojalta otettu vaan harmaa tuotu euroopasta kun "kaikki haluu näitä" niin takuu asiat ja huolto menee täysin reisille. (Tätäkin voit kokeilla siellä oikeassa verkkokaupassa) Jos se olisi helppoa ja kannattavaa sellainen olisi jo olemassa. Moottoripyöräilyyn liittyvä business on todella ohkasella suomessa.

Ensi kerralla kannattaa vähän tiedustella josko mahdollisesti voisi tilata ennenkuin kääntyy kannoillaan.

Suosittelen tutustumaan esm Saksan verkkokauppoihin, toimii hyvin, paljon tavaraa ja monesti edullisemmin kuin suomessa.

Ja vielä, kyllä minuakin ohuesti harmittaa kun kaikkea ei saa heti ja muutenkaan suomesta juuri mitään. Onneksi sitä tavaraa kuitenkin löytyy kun maailma on iso paikka.

Mä luulen että tässä tapauksessa ongelma on enemminkin se ettei noita ole edes maahantuojalla koska heidän oman verkkokauppansa valikoimasta ei näytä löytyvän. Muistaakseni pari vuotta sitten vastaavia kyselin ja silloin maahantuoja tiesi kertoa ettei kannata tuoda maahan kun kysyntää ei ole. Itse päädyin silloin Tube-malliin joka pysyy myös paremmin paikoillaan mahdollisessa kuperkeikan heitossa ja voi käyttää vaikka ihan tavan farkkujen alla.

Kävin tänää kuvalla ja ei ollu suojia hyllyssä. Myyjä katsoi maahantuojan varastosaldoa ja se tuntui näyttävän nollaa. Ilmeisesti uusi zeus suoja korvaa ao polvisuojan. Itsellä ei ole mitään hajua millainen tuo zeus suoja on...

Tämä lyhyttä mutua ja korjatkoon joku ihmeessä jos fakta tietoa on.

Kysy sieltä MC Lifestyleltä, ovat maahantuojia. Tilasin selkäsuojan ja tuli 2 päivässä. Vastaavat myös puhelimeen.

Back