Olen katsellut muutamasta paikasta jotka ovat myyneet JOTAIN Forcefieldin tuotteita mutta ei juuri sitä mitä olin etsimässä - olisin tarvinnut housuihin taskuun menevät upgrade-polvisuojat, mutta joka paikassa on eioota vaikka valikoimassa joku FF sekäsuoja sattuisi olemaankin. Viimeksi tänään vuorossa Superbikers.fi. Heillä ei ole kuin iskusta kovettuvia polvisuojia jotka ei toimi talvilämpötiloissa. Noita suojia kuitenkin joku maahantuo, myykö niitä kukaan?
Muissa tuotteissa olen tottunut palveluun että jos joku kaupan edustaman merkin tuote puuttuu, sen saa tilaamalla, mutta toistaiseksi en ole törmännyt yhteenkään moottoripyörävarustekauppaan, joka olisi ehdottanut moista, haluavat myydä ainoastaan niitä tuotteita mitä heillä sattuu sillä hetkellä olemaan.
Muissa tuotteissa olen tottunut palveluun että jos joku kaupan edustaman merkin tuote puuttuu, sen saa tilaamalla, mutta toistaiseksi en ole törmännyt yhteenkään moottoripyörävarustekauppaan, joka olisi ehdottanut moista, haluavat myydä ainoastaan niitä tuotteita mitä heillä sattuu sillä hetkellä olemaan.
Viimeksi muokattu: