• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuinka usein näytät keskisormea?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja puruskai
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Kuinka usein käytät keskisormea? -

• en koskaan, turha vuodattaa tuollaisista jos mitään ei sattunut

Ääniä: 2 100,0%
  • kerran olen näyttänyt, ja sillä ylpeilen saunailloissa

Ääniä: 0 0,0%
  • joitakin kertoja kesässä, vain kun hengenlähtö on ollut lähellä

• joka viikko, kaikennäköisille sitä kortteja annetaankin

• päivittäin, moottoripyöräily on niiiiiin vaarallista

• koko ajan, kaikki autoilijat ovat kusipäitä paitsi minä

• Ääniä yhteensä
    2
Sen verran monta autoilijan mokaa on tullut kuitattua keskisormella mopolla liikkuessani että alkoi mietityttämään... Olenko keskivertomopoilijaa kuumaverisempi vai onko tämä yleistäkin? Vastaukset vain pyörän päällä tapahtuneista tunteenpurkauksista!  
wink.gif

Joitakin kertoja kesässä. välillä joku yrittää ihan tosissaan ajaa päälle, sillon on sormi herkässä
biggrin.gif
Normaalisti olen kyllä ihan rauhallinen..

En muista että keskaria olisi tullut näytettyä.
Joskus on tullut pyöriteltyä sormea ohimolla tai heilutettua kättä edestakaisin visiirin edessä ("puusilmä"). Ja ohittaessa tuijotettua vihaisesti kotilon ikkunasta sisään.
Yleensä takavalon näyttäminen nopeasti pienentyvänä riittää.  
baaa.gif

Tähän asti en oo nähny tarvetta kyseiselle käsimerkille. Jollekki amikselle vois joskus näyttää kun tarve vaatii.
Idiooteille jalankulkijoille, jotka hyppivät eteen(punasia päin, ylittävät keskeltä tieltä jne) vihanosoitukset ovat töötti, koneen kierrätys ja kiihdyttäminen.

JOvvain...
sport05.gif

Aina kun jarrutan ! Tulee käytettyä pelkiltään keskisormea ja sitä tulee piettyä muutekinn koko ajan hanikalla "valmiina", oon sen huomannut. Jarrutustilanteessa riittää tuo keskisormi eikä takajarruakaan tule juuri käytettyä (väärin ! Tiedän...)

sport05.gif

JOvvain...
sport05.gif

Aina kun jarrutan ! Tulee käytettyä pelkiltään keskisormea ja sitä tulee piettyä muutekinn koko ajan hanikalla "valmiina", oon sen huomannut. Jarrutustilanteessa riittää tuo keskisormi eikä takajarruakaan tule juuri käytettyä (väärin ! Tiedän...)

sport05.gif
Sama taalla.
smile_org.gif

En autoilijoille osoita mieltani, niilla kun on kuitenkin isompi kulkuvaline, jolla saa minulle aikamoista vahinkoa aikaiseksi.

Joitakin kertoja kesässä mutta valitettavasti silloin kun hengenlähtä on oikeesti lähellä ei ehdi näyttää keskaria.

Keskaria, peukkua vittuilun merkiksi, rinnalle ajoa ja kuskin kyttäämistä pään pyörityksellä höystettynä...mitä milloinkin. Kerran autoillessa kiilaavalle pakukuskille näytin etusormella leikkaavan liikkeen korvasta korvaan kaulan kautta - hieroi nyrkkejään yhteen lite-acensa hytissä
biggrin.gif

Hihat siis palaa liikenteessä alta aikayksikön, muuten hyvinkin rauhallinen, kännissäkin  
smile_org.gif

Melkein joka kerta kun ajeleepi kohti Helsinkiä 7. tietä pitkin.

Myös kehä III & kehä I saa näytellä useasti, eli viikottain..

Kyllähän tuota muutaman kerran kesässä tulee viljeltyä niin prätkällä kuin fillarilla. Fillarilla ehkä vielä enempi. Silti olen yrittänyt opettaa itseäni uusille tavoille ja lopettaa keskisormen heiluttelua ja mielestäni olen jonkin verran siinä jopa onnistunut.

Kyllä silloin kun joku tekee jotain todella törkeää (kääntyy eteen, kiilaa tms.) niin tulee nyrkkiä ja keskaria näytettyä, ihan senkin takia että tämä ainakin huomaisi mitä tuli tehtyä. Jos siis olen sen tapahtuman jälkeen vielä pystyssä ja ajokunnossa...

Moottoritiellä U-käännös tai auto pysähdyksissä MT:n
varrella/rampilla"ja luuri korvassa". Silloin nousee herkästi
sormi, mut yritän silti välttää.
eek.gif

entäs näin päin..monestikko oletta nähneet jonkun motoristin näyttäneen keskaria kotilolle tai jollekulle muulle kanssa kulkijalle.
mitä tuntemuksia se on herättänyt..itsellä lähinnä sääliä.

mut uskokaa poies..niinku Äksjiiärrä tos sanoikin..ku kiiru oikeesti tulee..ei siinä ehi sormia heilutella
sport05.gif

Moottoripyörällä ajaessa en ole koskaan näyttänyt keskisormea, mutta polkupyöräillessäni olen useasti kuitannut sillä autoilijoitten idioottimaisuuksia. Joskus olen myös ajanut perässä seuraaviin liikennevaloihin ja kysynyt kortin alkuperää: arpajaiset, perintö vai silkka vahinko.
Turpiin en ole vielä huitaissut...

Joskus on tullut näytettyä, mutta yleensä pyörittelen päätäni tai käytän muita etelä-eurooppalaisia/etelä-amerikkalaisia käsimerkkejä. Sentterin heiluttelu on jotenkin mielikuvituksetonta puuhaa...

Back