• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

kuinka paljon uusia jäseniä ORG:ssa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Salmon
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Salmon

Ugalabugala
tuli vaan mieleen.itse liityin käyttäjäkuntaan maaliskuussa ja olis kiva tietää paljonko muita uusia tuli herran vuonna 2005

Jäsennumeroista laskien 2931 kpl uusia jäseniä.
Viimeinen numero 5757 ja tammikuussa eka 2826.

Aikamoinen määrä väkeä. Vielähän tuohon ehtii tulla tänä vuonna lisääkin.

edit: lisäsin kommentin.

Juuh, lisää tuli joku 3000 - tai kerkeehän noita vielä toki tulemaankin
biggrin.gif

Ei huono luku kun useita tuhansia inaktiivisia käyttäjiä tuhottiin tuossa syksyllä, ne eivät näy tuossa lukemassa joten tuo about 3000 on ihan pitävää lukua...

no on kyllä tullu paljon väkeä.kertoo varmaankin siitä että sivusto on toimiva ja hyvä.
itse olen saanu houkuteltua useita tuttuja mukaan,kun ovat neuvoja kyselleet.täältähän niitä saa
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

kiitokset vaan Jassulle ja kumppaneille tästäkin

Itse liityin syyskuussa -05. Kortti kun lähti elokuussa niin oli aikaa kirjoitella
crazy.gif
...eipä sillä hyvä sivusto kyllä onkin ja nykyään käyn täällä lähes päivittäin. Löytyy paljon hyödyllistä tietoa ja vinkkejä aina tarvittaessa
bowdown.gif

Back