• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuinka monta prosenttia moottoripyöräilijöistä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vuohi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Kuinka monta prosenttia moottoripyöräilijöistä - pilaa kaikkien maineen?

• 0%

Ääniä: 1 33,3%
  • 1%

Ääniä: 0 0,0%
  • 5%

• 10%

• 25%

• 50%

• 75%

• 90%

• 95%

• 100%

• Ääniä yhteensä
    3
Monella on kova huoli siittä miltä motoristit näyttävät esim. mediassa ja syyttävät sormet osoittavat aina johonkin suuntaan, mutta kuinka suuri tämä "syyllisten" joukko on?

Pienestä porukasta taitaa olla kyse... Asettelin vastaukseksi 1%
cool.gif

HeHe!

Kaikki jotka tunnen, VETÄÄ. Eri asia missä ja milloin. Kyllä kyseessä on sama prosenttisuhde kuin herjan vähemmistöllä, noin 95%. Äänestin itse kuitenkin 75%.

Prosenttimiehet onkin sitten erikseen.

Joo ei kiinnosta vittujakaan miten muut ajelee. Mä ajan niinkuin itse haluan, olen aina ajanut ja tulen aina ajamaan.

Minkä v*tun maineen ? Kun tää määritellään ensin, sit voidaan miettiä lopputulosta.

Kaikki jotka ei osaa ajaa joko teknisesti tai järkevästi ja tekevät lähestymissuunnasta riippuen jotain typerää. 95%.  
wink.gif

Olen nähnyt mediassa vain hikisen goretexsäkkiin ja huomioliiviin pukeutuneen viiksivallun, joka vaatii muilta liikenteen käyttäjiltä erityistä tarkkaavaisuutta, koska hän jarruttaa vain takajarrulla, ajelee yleensä muuta liikennevirtaa hitaammin ja säikähtää helposti.

Ei kai noita maineen pilaajia voi niin montaa olla??

Hiukan huonosti määritelty äänestys. Mutta itse ajattelin näitä maineenpilaajia niinä vetomiehinä nehän. Niitä siis ketkä pääsevät lehtien otsikoihin tai herättävät pahennusta motarilla kaahammalla 200. (ei pakko jäädä kiinni)
033102bebe_1_prv.gif

Periaattessa yksikin motoristikin voi pilata kaikkien maineen jonkun ihmisen tai ihmisten ajatusmaailmassa. Esim. Jos tulen keulien 150km/h auton ohi, kertoo Selma-täti heti ystävättärelleen, Kaija.K.Kukkaselle mitä tapahtui. Sitten he yhdessä päivittelevät ja päättävätkin väsätä yleisönsaston mielipidekirjoituksen, josta tieto tapahtuneesta välittyy kaikille lehdentilaajille ja lukioille.
tounge.gif

Tuo esimerkki tuo just sitä mainetta motoristeille. Pikkase kun availee oikeessa paikassa
bowdown.gif
Mua kiinnosta muut motoristit, jokainen pitää huolen itestää!

Vähä paha sanoa, mutta veikkaisin, että aika fifty/fifty menee
nixweiss.gif
.Varmasti jokainen ylinopeutta ajannut, mutta se on sitten eri asia kuka sitä harrastaa useasti ja kaupungissa.

Ennen, vanhaan ja hyvään aikaan moottoripyöräily oli rohkeiden ja taitavien nuorten miesten laji. Nyt se on pelokkaiden naisten ja tumpeloiden pappojen muotiharrastus. Kädettömät kukkahatut pilaavat kaikkien motoristien maineen.

Mä väitän et suuret ikäluokat ovat aiheuttaneet tämänkin urbaanin legendan
talktohand.gif

Back