Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olet osittain oikeassa, ja osittain väärässä.Jokainenhan on syytön kunnes toisin todistetaan, eikös? Jos kiistää ajaneensa ylinopeutta on niiden vietävä käräjille ja jos ei ole ollut tutka päällä niin epäilen vain vievätkö juttua eteenpäin? Korjatkaa mikäli olen väärässä.
Eli älkää nyt piru vie tunnustako että kuinka kovaa ajoitte.
Olisikohan ollut sama porukka liikkeellä joka isääni pelotteli?Kyllä ne tutkat joskus sekoilee. Itsellä kävi tuuri tuossa lähellä porvoota. Tästä tovi jo kuitenkin on.
Eli älkää nyt piru vie tunnustako että kuinka kovaa ajoitte.
Höh...Kuittauksen jälkeen poliisi tokaisi, että "Hyvä kun myönsit. Tutka ei nimittäin toimi".niinpä! mitä jos sanookin että "en varmaan ajanu" ja tutkassa onkin lukema. Poliisille valehtelua.. "Periaatteessa" samanlaisessa tilanteessa poliisi kysyi multa erästä asiaa ja tietenkin valehtelin. Tarkisti puhelimellaan asian ja sano älä valehtele. Loppu aika olinkin suu supussa ettei toista syytettä tuu..![]()
![]()
Turhaa sitä on kysyä, näkeehän sitä sakkolapustaitse olen jokusen kerran kysynyt asiakkaana polliisilta, että paljonkos oli, tai oliko ylinopeutta?
siinähän se selviää oliko tutka päällä tai oliko ylinopeutta.
yleensä kommentti on ollut, että kaikkihan sitä välillä ylinopeutta ajaa, mutta katsotaas sitä pyörää hieman...
ja naurua piisaa.
Tämä nopeuden kysymättömyys aiheutti kauan sitten Itäväylällä minulle reilusti lisää sakkoa.Turhaa sitä on kysyä, näkeehän sitä sakkolapustaitse olen jokusen kerran kysynyt asiakkaana polliisilta, että paljonkos oli, tai oliko ylinopeutta?
siinähän se selviää oliko tutka päällä tai oliko ylinopeutta.
yleensä kommentti on ollut, että kaikkihan sitä välillä ylinopeutta ajaa, mutta katsotaas sitä pyörää hieman...
ja naurua piisaa.![]()