• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuinka kauan jaksatte yhtä pyörää?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Loca
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Itse olen vasta tämän kesän aloittelijoita ja tuntuu eka pyörä jo pieneltä. Kuinkas kauan jaksatte samalla ajaa? Onko joka vuosi uusiminen edessä?
sad_orig.gif
En tajunnutkaan kuinka kalliiksi harrastus tulee, jos joka kesä saa hankkia uuden mopottimen?? Mikä olisi sellainen loppuelämän pyörä??

Viime syksynä aloitin piiiiitkän tauon jälkeen ajelut.
062802jumpie_prv.gif

Nyt 3 mopo alla. Olis vaan pitänyt uskoa viime syksynä ja ostaa kerralla se mitä silloin ajattelin...
baaa.gif

Ei liian pientä kannata ostaa, käypi kalliiksi pitemmän päälle
biggrin.gif
. Ostin itse kerralla sen minkä halusin, enkä ole ainakaan vielä alkanut katumaan puuttuvia tehoja (916 cm3, 105 hp). Tosin tuskin tuo nyt mikään loppuelämän pyörä kuitenkaan on... ainakaan toivottavasti, sillä se tarkoittaisi lyhyttä loppuelämää
confused_orig.gif
.

Toinen kesä menossa. Polte vaihtoon on ollut aika ajoin melkoinen. Veikkaisin että ensi kesän aikana tapahtuu jotain.

Mulla viides vuoden sisään!

*1.8.2005 hopea Bandit 600S -03 "eka pyörä"
*lokakuun alku sinihopea FZS 600 -02
*maaliskuun loppu hopea Bandit 1200S -03/-04
*toukokuun loppu hopia ER-5 vuodelta 1998
*heinäkuun loppu musta Bandit 1200S -05

Kolme kesää ajettu samalla koneella ja periaatteessa tekisi mieli vaihtaa ihan vaihtelun vuoksi, lähinnä pystympää ajoasentoa hakusessa. Oikeasti vaihtoon ei ole mitään syytä, koska nykyinen toimii niin hyvin kuin vain toimia voi. 8-vuotta vanhalla kulkineella on ajettu suhteellisen vähän ja takkiin tulisi senkin puolesta.

Toinen kausi nyt menossa ja kolmas pyörä alla
smile_org.gif
Aika usein tulee edelleen Motopalstalla käytyä katselemassa tarjontaa. Eli saa nähdä kuinka kauan tämä pyörä säilyy....
smile_org.gif

Tämän kesän aloittelija itsekkin, mutta uskoin mitä kokeneemmat sanoivat ja ostin suht ärhäkkään vehkeen heti ekaksi. Eli ensi kesä ainakin ajellaan vielä samalla!
thumbs-up.gif

Toinen vuoden sisällä. Kilsoja kertyy, vaihtaa pitää sen takia. Ominaisuudet riittää jo tämän luokan pyörissä (kilokyykky), joten sen puolesta ei ole tarvetta vaihtaa. Mutta kyykyllä kun vetää reilut 20 tkm vuodessa, se on sen verran paljon, että täytyy vaihtaa parin vuoden välein, että alla on aina "uusi pyörä".

Back