• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuinka hyvin hallitset pyöräsi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Loosah
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Kuinka hyvin hallitset pyöräsi? -

• Ihmettelen miten olen vielä hengissä?!?

Ääniä: 0 0,0%
  • Hallitsen auttavasti, mutta yritän kovasti opetella.

• Hallitsen ihan ok, vaikka välillä vähän epävarmasti.

• Hallitsen hyvin, jos ei tarvii polvi maassa kanttailla.

• Väännän, käännän, keulin, vatkaan ja vain harvoin mokaan.

• Pyörä on osa minua.

• Ääniä yhteensä
    0
Gallup itsetunnosta
biggrin.gif

Pakko vastata tuo alimmaisin kun se pyörä kerran tottelee myös polvi maassa, mutta en silti keuli enkä rehvastele...

Hassu äänestys. Jos kerran polvi maassa voin ajella, tarkoittaa se sitä että pitäisi tässä äänestyksessä vastata tokavika tai vika. Mutta oikeestihan se on niin, että polven laahamisen alkutaipaleella sitä vasta tajuaa miten vähän osaa, ja miten loppumattoman paljon on vielä opittavaa. Ja mitä enemmän oppii, sitä paremmin tajuaa miten vähän osaa. Eli ensimmäinen vaihtoehto
tounge.gif

Kyllä sitä, alppikiemurassa, tulee aina havainnoitua, että oppimista vielä kosolti on.
crazy.gif

Siinä luulossa elän että hallitsen suht OK, mutta mikään Rossi tai vetomies en ole. Paljon on varmaan opittavaa jos jo jotakin on opittukin. Pitää aina välillä muistaa katsoa peiliin.

Hassu äänestys. Jos kerran polvi maassa voin ajella, tarkoittaa se sitä että pitäisi tässä äänestyksessä vastata tokavika tai vika. Mutta oikeestihan se on niin, että polven laahamisen alkutaipaleella sitä vasta tajuaa miten vähän osaa, ja miten loppumattoman paljon on vielä opittavaa. Ja mitä enemmän oppii, sitä paremmin tajuaa miten vähän osaa. Eli ensimmäinen vaihtoehto
tounge.gif
niinpä.

kyll se yykkösen puolelle kallistu..mut kyllhän se nyt miljoona kertaa paremmin sujuu ku alussa
cool.gif
ja sehän täss mopoilus on niin kivaa ku koko aika oppii lisää....ja hitaan ajoo,ympyröitä jne...pitäis treenata koko aika...
062802moto_prv.gif

mut kyll pyörä jo omalt tuntuu...norjan reissun jälkee tuntu et meiät on niinku hitsattu kiinni
inlove.gif

Se nyt ei ole mitään, että ajelee polvi maassa.
Välilä on molemmat polvet maassa - ja kädetkin.
wink.gif

Sen minkä olen oppinut on, että eipä pidä luulla kummoisia itsestään
ja taidoistaan vaikka olisi mimmoinen rossi tahansa. Joka ikinen
konttaus on taatusti ollut yllätys ja ihan heti en muista, että
kukaan olisi sanonut kaataneensa tarkoituksella ja ainakaan muun
liikenteen seassa. Jos se kaato ei ole ollut ihan selvästi oma moka
niin sitten se on aiheutunut jostain muusta liikennehässäkästä tai
tiessä tai kadussa on ollut jotain mömmöä, mutta ylläri kuitenkin
yhtä kaikki.
lookaround_orig.gif

Kaataa voi vaikka kuinka monella tavalla
vaikka NÄIN

Kakkostäppään meni mun ääni.

Pyörän hallintaa saan opetella varmaan koko ikäni! Mutta muutama perusasia on mielestäni hanskassa.

Yritän korvata niitä puuteita siinä pyöränhallinnassa koittamalla hallita itseäni, eli mikälis on vain itsestä kiinni, niin yritän olla joutumatta tilanteisiin, josta ainoa (jos sekään) keino on selviytyä on yli-inhimillinen pyöränkäsittelytaito.

Taitavat kutsua tätä siksi Ennakoivaksi Ajoksi  
nixweiss.gif
ja on mulle ainakin helpompaa, kun tuollainen jumalallinen pyöränhallinta. Eipä silti, on munkin oltava tarkkana noiden nopeusrajoitusten kanssa.  
biggrin.gif

tounge.gif
niinpä.
Nih.

Se nyt ei ole mitään, että ajelee polvi maassa.
Välilä on molemmat polvet maassa - ja kädetkin.

Joiltain se sujuu sekin, näinikkään
biggrin.gif

Kakkostäppään meni mun ääni.

Pyörän hallintaa saan opetella varmaan koko ikäni! Mutta muutama perusasia on mielestäni hanskassa.

Yritän korvata niitä puuteita siinä pyöränhallinnassa koittamalla hallita itseäni, eli mikälis on vain itsestä kiinni, niin yritän olla joutumatta tilanteisiin, josta ainoa (jos sekään) keino on selviytyä on yli-inhimillinen pyöränkäsittelytaito.

Taitavat kutsua tätä siksi Ennakoivaksi Ajoksi
nixweiss.gif
ja on mulle ainakin helpompaa, kun tuollainen jumalallinen pyöränhallinta. Eipä silti, on munkin oltava tarkkana noiden nopeusrajoitusten kanssa.
biggrin.gif
Aika tavalla samoilla linjoilla... Itsensä hallitseminen ja hillitseminen on joskus tärkeämpää kuin tekninen ajotaito, mutta perusasiat pitäisi kuitenkin olla hanskassa. Kertaustahan tuo vaatii ja aina oppii jotain lisää; siinähän se hauskuus taitaa piillä
idea3.gif

Mä nyt ihmettelen tota hengissä oloo ilman moottoripyörääkin...

Mutta en rupee ajotaidollani kyllä rehvasteleen missään.

Toi oli aika hyvä toi MattiR:n video, saatto kaveria vähän harmittaa kun lopuks karkas kumminkin...mutta taitava se silti oli...
biggrin.gif

Back