Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jäähtyy...en minä mittään tiiä mutta mitä öljy tekee rungon sisällä![]()
Kun en tunne kyseistä mopoa niin nyt selvisJäähtyy...en minä mittään tiiä mutta mitä öljy tekee rungon sisällä![]()
Toimii tuo etummainen runkoputki kuivasumppuvoitelun öljysäiliönä.
Ja tuo edellä mainittu suodattimen jalkakin on hitsattu suoraan runkoputken päähän.
Se on tarkkaat tuo tilan käyttö pienessä pyörässä.Kun en tunne kyseistä mopoa niin nyt selvisJäähtyy...en minä mittään tiiä mutta mitä öljy tekee rungon sisällä![]()
Toimii tuo etummainen runkoputki kuivasumppuvoitelun öljysäiliönä.
Ja tuo edellä mainittu suodattimen jalkakin on hitsattu suoraan runkoputken päähän.![]()
Sitten kun rupeat tigillä roiskiin sitä umpeen,niin se öljy on saatava kaikki pois siitä saumasta,joten todennäköisesti joudut peseen sen putken sisäpuoleltakin.Yllätys yllätys, eipä tuo paikallinen kotkaliike osannut tuohon sanoa juuta eikä jaata. Perinteiset selitykset: ikään koskaan ei ole tuollaista ollut, eikä ole vehkeitä tuommoisen korjaamiseen. Ei kai siinä, jos ei liike tiedä edes pyörän rungossa käytettyä materiaalia, että "onkohan se alumiinia tai jotain muuta", niin eipä sinne olisi uskaltanut edes pyörää korjattavaksi jättääkään
Olisi kyllä mielenkiinnosta mukava kysellä maahantuojalta vastaavaa, mutta ei aika riitä odotella.
Eli pitääpäs tyhjäillä pyörästä nesteet pois, nostella pyörä nosturilla sopivaan työasentoon ja alkaa hommiin...
Tuotapa hyvinkin on nuo LC4:ten rungot.Yleensä nuo kotarin rungot on cromimolya, ainakin kisapelien, alumiiniä se nyt ei ainakaan ole.