Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

rado sanoi:Kaaviot olis käytössä reippaan foralaisen toimittamana (kiitos vielä kerran).
Harmi, että allekirjoittanut sen verran pöljä etten tiedä hyödynkö mitään kaaviokuvista.
Akuton mopo tosiaan eli oliskos sit 1-vaihegenulla?
Ei toimi valot, vilkut vain palaa himmeästi ja flekti ei iske tulille vaikka mopo lämpenee kiehumispisteeseen.
Uus kaasari piti ostaa mun kotarihin ku oli jotain 30000km mittaris.skuikka sanoi:Joku LC4 kuski osannee selittää miten nuo poljetaan käyntiin. Muistan omasta ja intin pyöristä että se oli tasan yksi asento mistä läksi nätisti ja kaikkialta muualta tuli vaan hiki. Se oli jotain että puristustahdin yli ja kampi ylös tai ehkä puolisen kammen liikettä puristuksen yli ja sitten. On jo vajaa 20v niin en muista.
Huomattavan kranttu tuolle kuitenkin ja niin se piti ajoittaa että polkaisu saattaa koneen juuri ja juuri seuraavan puristuksen yli.
Kotarikuski sanoi:Lähteekö jos suhauttaa bräkleeniä kaasarin kurkkuun?
Minä kun männävuosina poljin omaa 640 LC4:sta käyntiin, niin pyöritin naksaukseen ja siitä sitten polkaisin tulille. Hyvin lähti, mutta voimaahan tuo vaati. Minä en ainakaan pystynyt tuota satulassa istuen polkemaan, aina piti ottaa vauhtia hyppäämällä.Tomi.T sanoi:KTM LC4 -koneessa haetaan oikea kohta polkaista niin, että poljetaan rauhallisesti ilman puolipuristinta, kunnes kuuluu naps. Sen jälkeen poljetaan puolipuristimella noin neljäsosa liikeradasta ja aloitetaan uudelleen ylhäältä polkemalla ilman puolipuristinta nopeasti alas asti.
Jos ei lähde ekalla, tee sama rauhassa uudelleen. Yleensä toinen tai kolmas polkaisu käynnistää, jos pyörä on seissyt pidempään. Muista, että polttoaine ei siirry ihan hetkessä kaasarista palotilaan, kun kone ei ole käynnissä.
Ei se sen kummempaa ole.
kaikki muut tavat tuottavat yleensä pettymyksen.
Ghostrider sanoi:Minä kun männävuosina poljin omaa 640 LC4:sta käyntiin, niin pyöritin naksaukseen ja siitä sitten polkaisin tulille. Hyvin lähti, mutta voimaahan tuo vaati. Minä en ainakaan pystynyt tuota satulassa istuen polkemaan, aina piti ottaa vauhtia hyppäämällä.
Tuon jälkeen 525 tuntui ihan tossumopolta polkea käyntiin, eli ei tosiaan ole helpoin polkemisen harjoittelemiseen tuo LC4.
Tomi.T sanoi:Voimaa se nimenomaan ei vaadi. Jos vaatii, silloin tekee jotain väärin. Puolipuristimella mennään sen kohdan yli, jossa vastus on voimakkain. Sen jälkeen riittää ihan perus polkaisu, niin kuin ihan melkeimpä missä tahansa kaksitahtilaitteessakin. Sen verran tuota on polkenut käyntiin lenkkareissakin.
Oma pyörä on ajettu 4500 km, eli ei ole kyse myöskään siitä, että puristukset olisivat kadoksissa.
Luonnollisesti myös kuljettajan pituus vaikuttaa siihen, kuinka voiman saa välitettyä polkimelle.
Enemmän on silti kyse siitä jos hosuu ja tekee asiat väärin.