Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.
Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Noita korjaussettejä löytyy sitten erikokoisille tankeille joten voi ostaa sopivankokoisen setin.
Meinasin itsekin viime kesänä tehdä tuon pinnoituksen kun bensapumpun laippa tihkui mutta se korjattiinkin sitten hitsaamalla siihen koneistettu laippa.
Mulla kokemuksia vain POR-15:sesta, mutta pelkästään hyviä, elikkä sillä olen pinnoittanut 2 terästankkia ja lopputulokseen olen ollut erittäin tyytyväinen mol. tapauksissa. Jos on isompi vuoto, niin kannatta ajatella ennen pinnoitusta hitsausta... kuten maalauksessa, niin tässäkin on tankin siivous kaikesta paskasta erittäin tärkeätä ja ne kuivatukset pesujen välillä.. Suosittelen POR:ia
Suosittelen vilpittömästi POR-15. Ja noudata ohjeita!
1. pesu Marine Clean:lla, huutelut ja kuivatus
2. käsittely Metal Ready:llä, kuivatus
3. ja lopuksi itse pinnoite (sekoita hyvin ennen tankkiin kaatoa)
(4. älä hosu, anna _kuivua_ käsittelyjen välissä.)
Wäinön tankin pistesyöpymät ovat paikattu talven aikana