• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kotilokuskit luulee ettei meitä enää ole?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TwinTenox
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Nakkila / Rauma
Tuli tuossa viime ajoreissulla (vain n. 50km) kauden kaksi ensimmäistä sellaista "läheltäpiti" tilannetta joissa autoilija ei vain huomannut minua kunnolla.. Molemmat onneksi 40km/h alueella ja ajoin kutakuinkin rajoituksen mukaisesti. Toisella kertaa jouduin pysäämään keskelle tietä, toisessa auto löi liinat kiinni ja jäi keskelle tietä. Joko ne luulee, että me ollaan kaikki talviunilla vai?
mad.gif

No, eihän tässä kauaa enää ajella, mutta muutamia viikkoja kuitenkin parhaassa tapauksessa. Pitää olla entistäkin varovaisempi sitten vaan.

Viime sunnuntaina Bembölen kahvituvan lähistöllä, kun itse ajoin myös prätkällä, Busa 2 päällä vaihtoi kaistaa eteeni ilman vilkkua tai päänkääntöä ryhmitysalueella ja vain oma valppauteni esti kilkkaamisen. Bussikuski ei tainnut edes tajuta tilannetta, toinen kundi ajoi sinistä Kawaa hänen vierellään ja keskittyi seurusteluun hänen kanssaan .

Prätkällä ei "ajella", prätkää ajetaan ja siinä pitää olla ajatus ja järki mukana!  
veryangry.gif

Ajelin tuossa 1200 km parissa päivässä, eikä tiellä enää pyöriä paljoa näy. Siksi käytänkin huomioliiviä ajaessani, että edes minä näkyisin.

No näemmä muilla on tullu sama mieleen, tänään meinas ystävällinen naisautoilija tuupata liikennevaloissa suoraan eteen kääntyessään vasemmalle mun kaistan yli (itse ajoin siis suoraan). Onneks hokasin ettei se aio väistää ja sain stopattua ajoissa, mut tulipa kyllä kyseiselle daamille vähän sormimerkkejä näyteltyä.

Kyllä meitä siis liikenteessä vielä on
wink.gif

Koko kesänä ei ole ollut mitään tilanteita, sen sijaan viikko kaks sitten meinattiin ajaa päälle oikein urakalla. Mut eivät osuneet
cool.gif

Eilen aamulla oli kyllä osunut Helsingin Hermannin rantatiellä, hopean värinen isohko pyörä nurin ja pari autoo pysähtyneinä myös. Kuski näytti olevan ok. Ambulanssikin paikalla.

Back