Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jallu64 sanoi:Mulla on tuollainen -93 zzr1100:ssa,mutta nopeutta näyttää puolet liian vähän kun vertaa gps nopeuteen,renkaan ulkokehän olen asettanut mittariin 1930mm ja lukee kahdesta magneetista jotka sijaitsee takajarrulevyn pultissa,mitäköhän tolle pitää vielä asentaa?
TunturiTT sanoi:Tarviiko Koso kaksi magneettia? Ne merkit, mitä ite olen asentanut, on ollut yhdellä magneetilla.
Onko mittarissa itsessään asetuksien säätömahdollisuutta? Eli jos on mahdollista sille kertoa, kuinka monta magneettia on matkassa.
jallu64 sanoi:Voi tähän laittaa asetuksena 1-6 anturia,tai jos on aktiivinen anturi niin jopa 20.On ne tasasin välein kun levy on neljällä kiinni ja magneetit on vastakkaisin puolin.Milläs ihmeellä nuo magneetit yleensä saa pois?Yritin vaikka millä keinoin niin ei lähtenyt kuuusiokolopultista.
jallu64 sanoi:No ei kyllä lähtenyt vaikka mulla on pirun vahvoja magneetteja.
jallu64 sanoi:En minä ole niitä asentanut,ne oli tässä pyörässä.
jallu64 sanoi:Stormin sivuilta löytyi ohje tolle mittarille ja siinä oli että jos jarrulevy on esim neljällä pultilla voi käyttää 1-3magneettia,miksi ei voi käyttää neljää?
jallu64 sanoi:Stormin sivuilta löytyi ohje tolle mittarille ja siinä oli että jos jarrulevy on esim neljällä pultilla voi käyttää 1-3magneettia,miksi ei voi käyttää neljää?
jallu64 sanoi:Ok.Muistin väärin ton määrän,pitääkin tilata neljä magneettia.Nyt kävin ajelemassa 100kilsan lenkin ja tankkasin piripintaan niin ei tuo mittari nostanut kun kaksi tolppaa,ja hetkellisesti tuli 3tolppaa.Ei taida noi kovin tarkkoja olla.
UMAS sanoi:Mulla on kyllä kosojen polttoaine mittarit näyttänyt hyvin. Olikohan sille jotain asetuksia tossa mallissa...