Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei ne lamellikammat kävele vastaan.998sFE sanoi:Melkoisen aikaavievää puuhaa, on kuulemma olemassa jokin "lamellikampa", mutta itselle ei moista ole kävellyt vastaan.
Pekkavee sanoi:
998sFE sanoi:Itse olen aukonut maltillisella ruiskuttamalla Bilteman rasvan kylmäpoistoainetta ja sitten maltillisella paineella hanakuumaa vettä. Pahimmat paikat ja lamellien oikaisut rakotulkilla. Melkoisen aikaavievää puuhaa, on kuulemma olemassa jokin "lamellikampa", mutta itselle ei moista ole kävellyt vastaan.
Turder sanoi:Onko ongelmana syylärin sisällä olevien vesikanavien tukos vai ulkopuolella on jäähdytysripojen välit tukossa mudasta/roskasta tms? Näyttää kysymyksen asettelu ja vastaukset vähän erilaisilta....![]()
Lähinnä varmaan juuri tuosta syystä tuo läpikampa on se mitä itse tahtoisin. Harvoin jos koskaan lamellit on ollu molemminpuolin samasta kohtaa nurin. Ehjältä puolelta oon rakatulkillakin tökkinyt suurimmaksi osaksi. Tiedä sitten toimisiko jos useampaa samalla kertaa runttaa, vai työntääkö koko reunimmaisen rivan irti.specka sanoi:Sit ku se kuivu niin pinseteillä lamelleja suoraksi, tuommonen kampa saattas olla nopeampi, mut suurin osa lamelleista oli niin litussa että piti auttaa terällä ensin rakoa mihin sai pinsetin jolla sit nostin pystyyn ja puristin suoraksi.
Ytsför sanoi: