• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kolari kehä3:lla 26.8.07

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tuppu83
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
moi...

tänään 26.8.2007 klo. 12.15 tulin töistä kotia, niin oli kehä3 länteen ajettaessa vastaan tulevien kaistalla, ollut pahannäköinen kolari. tarkka kohta vähä ennen bemböleä.
Pyörä sinavalkoinen, ite veikkaisin kikseriä. veikkaus siis ihan mutu tuntumaa. runko ja moottori oli ensin ja vähän matkan päässä oli keula. muita osia ei näkynyt sen enempää.
Kun ajelin ohitte niin poliisi vielä kuulusteli ihmisiä, ja ambulanssi oli vielä paikalla.

PS. toivottavasti kuski vielä keskuudessamme!!!!

Toivotaan parasta, vaikka ei kyllä hyvältä vaikuta jos pyörä on noin pahasti palasina
nixweiss.gif

Pidetään peukkuja ettei käynyt pahasti. Yksi kynttilä tälle viikonlopulle kyllä riittäisi, eli eilinen Turun onnettomuus.
sad_orig.gif

Näytti mun mielestä Kawan vihreältä mutta en ole varma. Pari jetsonia tuli kaffelle siihen Essolle samaan aikaan mun ja mamman kanssa ja kysyttyäni asiasta toinen arveli hepun olleen tolpillaan mällin jälkeen eli sikäli kuullosti ihan hyvältä.
Oli juu hyvin erotettu toisistaan keula ja runko, toivottavasti kuskille ei sattunut pahempia.

Onneks ei käyny mitään! Iltasanomat tänään kerto että kaks kusipäätä ajo kilpaa Turunväylältä.Kehä kolmosen suuntaan itään.Tää uhvatti ajatteli nyt mä näytän tolle bemarikuskille.Kuis mopo lähtee.Ja lähtihän se.Lapasesta!Woe W.ttu!

Onneks ei käyny mitään! Iltasanomat tänään kerto että kaks kusipäätä ajo kilpaa Turunväylältä.Kehä kolmosen suuntaan itään.Tää uhvatti ajatteli nyt mä näytän tolle bemarikuskille.Kuis mopo lähtee.Ja lähtihän se.Lapasesta!Woe W.ttu!
Oiskohan ollu sama(t) teinileka(t) kun mua koitti härnätä mopolla liikkuessa lauantaina.. Tummansininen 320 e36 ja musta 5xx e34. Molemmat lastattuna räkänokilla joilla oli kova uho/leikki päällä.
mad.gif

Oiskohan ollu sama(t) teinileka(t) kun mua koitti härnätä mopolla liikkuessa lauantaina.. Tummansininen 320 e36 ja musta 5xx e34. Molemmat lastattuna räkänokilla joilla oli kova uho/leikki päällä.
Se on toi nuoruus ja hulluus  
mad.gif
ja sen jälkeen tulee vanhuus ja raivohulluus
smile_org.gif

Useimmilla jannuilla vasta ikääntyminen tuo kykyä olla provosoitumatta ja toinen joka rauhoittaa on tiedostaa että ei noilla olisi mitään jakoa ton matolaatikon kanssa, voipi ajella ihan kuin noita uhoajia ei olisikaan.

Back