• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kokemuksia Tschul-nahoista

Tervehdys !!!

Olisiko kenelläkään kokemuksi Tschul merkkisistä nahoista ?? Lähinnä kiinnostaa tuotteiden laatu sekä niiden koot. En ainankaan itse löytänyt suomesta edustajaa ja ei viitsisi tilata ihan summamutikassa. Hinnalla ne eivät ainankaan ole pilattu mutta vastaako laatu sitten hintaa.

Kertokaa, jos löytyy jotain tietoa. Tarvis saada päivitettyä nuo gore-riekaleet nahkaan ja nuo olisivat ainankin erittäin hyvä budjetti ratkaisu....

Ohhoh... olipa edullista nahkaa tarjolla.  
eek.gif

Kertokaahan joku jos on kyseisestä tuotemerkistä kokemusta. Minkälaiset lienee toimitusmaksut tuolta puljusta ?

Edit: Jaa, siellähän nuo näky toimituskulut nettisivuilla seisovan, 17€

Itselleni tilasin tuolta ebaysta nuo Tshculin nahkaisen ajopuvun tuossa alkutalvesta. En varmaan muuten olisi edes hoksannut noita, mutta kaverilla oli edellisen kesän käytössä kyseisen valmistajan nahkapuku ja eipä hän sitä moittinut.

Koot ovat minusta aikalailla normit, eli itse olen 175/65 ja minulle oli juuri soppeli 50-koon puku, mutta puvuissa on leikkauksissa aikalailla eroa. eli itselle tuli tällainen, mutta kokonaan mustana <a href="http://cgi.ebay.de/107-S-Combinaison-de-moto-en-cuir-pour-des-messieurs_W0QQitemZ140093071074QQihZ004QQcatego

ryZ117450QQtcZphotoQQcmdZViewItem" target="_blank">http://cgi.ebay.de/107-S-C....iewItem</a>
(sori pitkästä linkistä, mutta en osaa lyhentääkkään) ja tämä on aika tiukka, eli itse kun olen laiha, niin juuri menee takki ja housut päälle ja kun pyörän selkään istuu niin tiukka on, mutta eiköhän tuo tuosta vähän veny sitten käytössä.
Ja kaverillani, joka on itseäni vähän (n. 5cm) lyhyempi, mutta vähän pyöreämpi on myöskin 50-koon joku toinen Tschulin puku ja se suunnilleen pyörii päälläni, senverta iso se oli mahan kohdalta minulle. Mutta kaverini osti takin ja housut erikseen, eli eri sarjaa, niin luulen että niissä missä myydään takki ja housut erikseen on vähän väljempi leikkaus verrattuna omaani. Toki kuvistakin näkee vähän katsoa.

Juu täytyy varmaan itsekkin tuolta ebayn kautta tilailla tuollainen. Koko asia vain hieman mietityttää kun itsellä tuota kokoa on kertynyt 188/100.

No niinkuin sanoin nii nuo leikkausethan kanssa vaikuttavat tuohon koon valintaan, mutta itse jos olisin sinun kokoinen niin luultavasti valitsisin koon 52-54, jos kaikki massa ei ole kertynyt vatsan seudulle
smile_org.gif
Ja sehän noissa on hyvänä puolena, että nuo ei ole niin hirveän hintaisia että ihan konkurssia ei heti pitäisi tulla vaikka vääränkokoinen tulisikin, kun voihan sen myydä pois ja tilata toisen.

No niin nyt tuli sitten asu tilattua. Otin rohkeasti koon 58, saas nähdä miten käy. Kysyin sähköpostilla niiden mielipidettä koostani ja he sanoivat sen olevan 58. Itse olisin ottanu 56 muiden valmistajien sovittelun perusteella. Kohta voipi siis olla 58 asu myynnissä, jos roikkuu päällä.

Miten pitkään sinulla toimitus kesti ? Ilmeisesti postista kävit sen sitten noutamassa ?

Maksun jälkeen paketti oli suomessa noin parin viikon päästä, jos en ihan väärin muista. Ja postista sen hain, että normaalisti tuli lappu kotia että paketti on saapunut.

Tschullilta tuli ostettua noita ns. Goreja ja kun töissä on 54 haalarit niin samaa kaliiberia otin tuoltakin. Takki istuu mukavasti, housuissa on lahkeen pituus hieman reilu.(Kuten myös haalareissa
biggrin.gif
) Samaan syssyyn huusin vielä hanskat.
Ihan tyytyväinen tuotteisiin ja lähetysmaksut olivat muistaakseni 18-20 € DHL / posti sydeemillä. 12 arkipäivää sai odotella pakettia siitä kun teki EU maksun nettipankissa.

Onko tietoa miten noi tschullin koot on vertailukelpoisia dainesen kokoihin. Daikusta mulle on just nappi 52 kokeilutilanteessa. (184/74 kukkakeppi). Tiedä sitten paljonko pitäis ottaa veny-varaa??

Miten mahtaa olla toi tschulli? onko knaftimpi sen 52 ku dainesen esim?

tänään toi kusti kotia tschul nahkapuvun..

Hieno ja haisee pahalle ... tua puku siis.. mutta ihan asiallinen vaate 190€ hintaan..

voin suositella...
3000 täynnä......
062802jumpie_prv.gif

(184/74 kukkakeppi). Tiedä sitten paljonko pitäis ottaa veny-varaa??
Olen samanmittainen ja 3-5kg painavampi. Tilasin tuollaiset housut viime kesänä summassa kokoa 52, aika naftit on mutta kyllä ne siitä alkoi venymään. Ensiks ei meinannut päästä pyörän päälle kun ei saanut jalkoja kunnolla levälleen...
biggrin.gif

Onneks en tialnnut isompaa kokoa, niistä olis tullut väljät.

Pari kk sitten ostin tälläisen takin. Itseasiassa tilasin takin jo tammikuun alussa, mutta Tschulilla oli pieniä ongelmia saatavuuden kanssa, joten toimitusaika venyi kuukauteen.
Olen 185/75 mitoissa ja koko 52 istuu melko hyvin, mitä nyt vyötärön kohdalta väljä...
Mukavan oloista mattanahkaa ja mielestäni parempi kuin sovittamani 3 x kalliimpi Richa.
Mutta tuon 36 merkin olisivat saaneet jättää pois  
veryangry.gif

Dodii, nyt on nahkaa tilauksessa ja malttamattomana tässä ootellaan millasta laatua noin vähällä rahalla saa.  
lookaround_orig.gif

Huusin ebayn kautta nahkapuvun sekä takin. Eipä ollu kyllä hinnalla pilattuja nahkavermeitä.  
sport05.gif

Niin, ja kiitokset J-lou:lle avusta ja vinkeistä koskien Tschulin tuotteita ja opastuksesta ebayn saloihin.  
033102beer_1_prv.gif

Nonii, tilasitkos sen puvun mistä puhuit aikaisemmin?

Sait ne maksut ja muut hoidettua ongelmitta?
smile_org.gif

Back