• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kokemuksia? Touratech Aventuro Carbon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Corsair
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kysellääs nyt täältäkin, kaiken tietävältä kansalta.
Onkos tuosta Touratechin enska-potasta mitään kokemuksia kenelläkään. Mielelläni kuulisin. Hintaa on enemmän kuin esim. Araissa.. Mitä muuta..?

ride on..

Kypärän tekee Nexx, jolta myös löytyy sama kypärä pienin muutoksin ,joka minulla on tämän kesän ollut käytössä.
Tt:n kypärä on kevyempi materiaalin vuoksi ja koska siinä ei ole aurinkovisiiriä, eikä kypäräpuhelin integraatiota.
Yleisesti olen ollut kypärääni tyytyväinen, aluksi tuntui aivan liian ahtaalta, mutta löystyi hyvin muotoonsa ja nyt istuu tunteja mukavasti päässä ilman päänsärkyjä. Laatu on hyvää, ostin myös puhelin setin X-Com, joka toimii hyvin, mutta musiikin laatu voisi olla parempi, kuten kai kaikissa noissa.
Ei pelkkää hyvääkään, aurinkosuoja ei ole kovin tumma, joten häikäisyä riittää vaikka sitä käyttää. Lisäksi leukasuoja on hieman löysä kiinnitykseltään, joten tippuuu välillä.

Ostin kypärän hieman alle 300e, ilmanpuhelinta, joka mielestäni on hyvä hinta ja aion kypärällä jatkaa toistaiseksi, joka on itselleni se tärkein mittari.

Tuomas

Ei varsinaisesti kokemuksia kun olen vaan liikkeessä hiplannut.

Mutta Touratechin myssystä päällimäinen tyrmäävä ensivaikutelma oli että ompa tämä kevyt. Myöhemmin pääsin tutkaamaan Nexx:n vastaavaa mallia. Siitä taas vaikutelma oli että ompa tämä painava. Tämä vertailu tosiaan siis kaukana objektiivisestä kun ei tehty samaanaikaan ja ehkä odotukset oli viritetty liian korkealle tuon Nexx:n osalta.

http://www.webbikeworld.com/r2/motorcycle-helmet/touratech-aventuro-helmet-review/

http://www.webbikeworld.com/r2/motorcycle-helmet/nexx-xd1-review/

Back