• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kokemuksia TL 1000R:stä vm. 98-00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pete76
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kertokaapa te jotka tiedätte tästä pyörästä. Jostain syystä minua on alkanut kiinnostamaan nämä hieman karkeammalla äänellä pörisevät menijät
wink.gif

-pete-

Ostin kolme viikko sitten täältä Ranskasta tellun ja kuristettunakin tuntuu hauskemmalta kuin Kawan 6r... Ja Vkakkosen höpötys on elävöittävää!

Onko muutes miten raskas pyörä ajaa? Olen kattellut tellujen hintoja Saksassa ja tota ärrä malliakin sais kohtuu hintaan? Ittellä ollu toi Kawa nykyisin, eikä siinä mitään vikaa ole..

Mut toi v-koneen ääni kuullostaa aika kivalle;) Onko teillä R vai S -malli? Niissäähän on kuitenki jonkin verran eroa?

no niin kiva päästä kehumaan omaa pyörää!
kyllä R on vakaampi kuin S malli.R mallissa enemmän tehoa/ajettavuutta ja radallakin toimii hyvin. ohjausiskari vakiovaruste ja sitä kyllä tarviikin ,tahtoo etupyörä olla ilmassa kokoajan.ainoa miinus tulee tärinästä joka puuduttaa kädet,mutta ei toi olekaan mikään rautaperse pyörä ja taukoja voi pitää.

mulla on ollu telluR tän kesän ja on se (hyvä) vakaa ajaa ja lähtee eikä ole mikään ompelukone.. veljeä vi****aa kun se jää ja jää yamahallansa kauas taakse..
062802jumpie_prv.gif

Itse laitoin tellu R :n kuukausi sitten, kun se näyttää niin sairaan makeelta. mutta nelikkojen kanssa en ole vielä voima varoja käytännössä kokeillut. Mielenkiinnosta ajattelin ,että mikä Oli Yamahan malli joka jäi katteleen perä valoja.

Just ittelä oli pari kesää sitten semmonen.
Hyvin sekin liikkui ,jos vain on kunnossa.
Ens kesänä joutuu nääs kokeileen tellun voimavaroja
:orgmp:suzuki gsx r 600 :en (05) kanssa.

Thanks! Minkäsikäisiä Telluja teillä on? Onko niissä tullut muutoksia esim. vuosien 98 - 01 välillä? Päällisin näyttää samalle? Värit vain vaihtelee??

Mulla toi Tellu kuume tuli kesälomareissulla ollessani. Pyörä näyttää aika massiiviselta, eikä miltään mopolta;) Kaveri sanokin ollessamme kahville Tellun ® mennessä ohi, et tossa on sellanen isojen poikien pyörä...heh! En tiedä, mut ittellä 28 mittarissa ja kuolaan tollasten perään. Mun Kawan 6R tuntuu mopolta noiden rinnalla.

Thanks! Minkäsikäisiä Telluja teillä on? Onko niissä tullut muutoksia esim. vuosien 98 - 01 välillä? Päällisin näyttää samalle? Värit vain vaihtelee??

Mulla toi Tellu kuume tuli kesälomareissulla ollessani. Pyörä näyttää aika massiiviselta, eikä miltään mopolta;) Kaveri sanokin ollessamme kahville Tellun ® mennessä ohi, et tossa on sellanen isojen poikien pyörä...heh! En tiedä, mut ittellä 28 mittarissa ja kuolaan tollasten perään. Mun Kawan 6R tuntuu mopolta noiden rinnalla.
juu mulla kans kova v2 kuume,täytyis vaan ekana päästä vähän koe ajaan.Niitä tosin tuppaa oleen aikas harvassa

tänään mutterille illalla ,yritetään saada mahdollisimman monta tellua paikalle ,vähän jytinää iltaan.itse ainakin olen paikalla eli jos on jotain kysyttävää niin vastailen mielelläni

Tulee hiukan liian pitkä matka täältä Oulusta
tounge.gif
. Jos tiedätte jonkun jolla ois myynnis Tellu R niin oisin kiinnostunut kuulemaan!

Semmonenhan tästäkin taloudesta löytyy ja suomi versio vielä keltainen mallia -99 Yoshin putkilla ja kovasti on siitä tykätty.

Back