Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Seuraapa tämän saitin ohjeita cv-kaasareiden säätöön.elikkä olen vaihtamassa pyörääni(honda vf750 magna-94) isompia suuttimia koska vaihdoin putket laserin putkistoon.. ja lisä tehon toivossa ainakin alakieroksille!
Elikkä haluaisin tietää kokemuksia eri valmistajien suuttimista kaasari vehkeissä?Ja kiitos vastauksista jo etukäteen![]()
selvennätkö hiukan??Seuraapa tämän saitin ohjeita cv-kaasareiden säätöön.elikkä olen vaihtamassa pyörääni(honda vf750 magna-94) isompia suuttimia koska vaihdoin putket laserin putkistoon.. ja lisä tehon toivossa ainakin alakieroksille!
Elikkä haluaisin tietää kokemuksia eri valmistajien suuttimista kaasari vehkeissä?Ja kiitos vastauksista jo etukäteen![]()
Alipainekalvokaasareiden säätö menee takaperoisesti:
1. ensin paras pääsuutin (kahvan asento 7/8 - tuppi nurin)
2. neulan muoto ja korkeus (kahva 1/2 - 7/8)
3. pilot suutin ( 1/4 - 1/2 )
4. seosruuvi (tyhjäkäynti - 1/4)
S'oon siinä. Tätä ohjetta noudattaen Wäinönkin kaasarit tuli tikkin.
Kaasareita ei säädetä moottorin kierrosluvun mukaan vaan kaasukahvan asentoon perustuvana. Katsos kahvan kääntäminen vaikuttaa kaasarin läpän/luistin liikkeen ohessa polttoainesyöttöpiirin vaihtumisen (seosruuvi, pilot suutin, luistineula ja -putki, pääsuutin).selvennätkö hiukan??