No ei se Sachsi ja Öhlins toimi lähellekään samalla tavalla tai paremmin sanottuna ei tunnu toimivan.
Itse olen nyt toista kautta ajamassa moisella laitteella kilpaa ja voin sanoa että varsin huoleton peli se on ajella. Kolmen kauden aikana siihen on vaihdettu kerran hihnat ja säädätetty sekä vaihdelaatikko varmuudeksi shimmattu. Nyt on vaihderummun pyörittäjä menossa vaihtoon kun pikkuinsen alkoi kiukutella. Nuo vaihdeloota "viat" kuitenkin johtuu siitä selkeästä syystä että sitä käsitellään tuolla radalla erittäin raa'alla kädellä (lue: ei siis kytkintä läheskään joka paikassa).
Laite kääntyy mutkiin helposti, jarrut on loistavat, kevyen oloinen, leppoisa ajoasento ja ennen kaikkea se on helppo ajettava.
Jotain laitteen ajettavuudesta kertoo myös se että olen ajanut sillä pisteille FFA -lähdössä viime vuonna Motoparkissa, parhaan ajan ollessa 1:36,4 ja Alastarossa kilpailun nopeimmalla kierrosajalla (1:29,8) olisi oltu B SuperBikeissä 15 parhaan joukossa.
1000:ssa on sitten tupla tulpat, enemmän elektroniikkaa, kuten ajonesto, mittaristo on erilainen (esim. digitaalisesti näyttää öljyn lämmön).
Uskallan kyllä suositella tuota papatinta ajoon. Vielä kun siihen uskaltautuu hankkimaan lastun ja putket niin avót! Johan on kivaa!
Jos haluat lukea tarkemmin miten radalla on tuolla laitteella ajettu niin
http://www.sscup.com -osoitteessa kannattaa poiketa.