• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kokemuksia Nolanin n-comista?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PikkuMyy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

PikkuMyy

-Mattamusta Paholainen-
Onko tiellä minkälaisia kokemuksia Nolanin kypäriin suunnitellusta n-com järjestelmästä. Itse sitä nyt suunnittelen hankkivani ja siksi kiinnostaa onko siitä kokemuksia. Lähinnä musiikin kuunteluun, sekä navigointiohjeita. Nolanin kypärä missä valmius tuohon järjestelmään on jo ja se sopii kun valettu mun päähän, joten siksi en kauheen innolla lähtisi kypärää vaihtamaan...

Hyviä ja huonoja asioita, eteenkin millanen on äänenlaatu, kuuleeko sen oikeesti sillain hyvin musiikin ja navigointiohjeet?

N-con ollut käytös avokypärässä ihan perus käytössä eli yhteys kyytiläiseen... Siinä toiminut ihan hyvin, itse huomannut jos käyttää korvatulppia ainakin puhe kuuluu paremmin :paikallatuulee: bluetooth versio ollut käytössä, toiminut hyvin toisen kypärän kanssa sekä kännykän.. paitti ei ilmoita jos toinen saa puhelun..
Huomattu ajellesa ett puhutaan enemmän mopoillessa kuin kotilolla ajellessa..

ps. mistähän sais noita johto sarjoja jos hommais pmr-puhelimen..

Back