• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kokemuksia mp-asun advance puvusta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja waitteri
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ostin tuossa eka puvukseni Mp-Asun advance puvun. Sellaisen missä on sellainen lämpöä säätelevä vuori. (comfor temp)
Ajelen varmaankin enimmäkseen matka-ajoa tuo päällä ja kaupunki ajeluun mainasin hankkia nahkaa.
Oliskos kenelläkään kokemuksia tuon vuorin suhteen?
Siis toimiiko se?
EN NYT SITTEN HALUA MITÄÄN VERTAILUA ETTÄ ONKO SUN TAKKI PAREmPI KUIN MINUN!!
Se on mulle ihan sama että onko sulla joku muu parempi, mulla on nyt tällainen ja pysyy niin kauan kun hankin toisenlaisen.
Siis ihan vaan käyttö kokemuksia.
Kiitoksia ja sori avautuminen... En vaan jaksa lukea niitä "mun takki on parempi ku se makso 600 euroa enemmän ja siinä on 1 (yksi) neppari enemmän"

En minä nyt vittuillakseni kirjoita, mutta mitä väliä sitten ylipäänsä on mitä joku muu sanoo tuollaisesta puvusta? Mä en ymmärrä miksi kysellä muiden mielipiteitä jostain, jonka on jo hankkinut. Rahat on jo tuhlattu, on se sitten hyvä tai huono jonkun muun mielestä.
Ostomorkkis, ja tarvii jonkun muun sanomaan että hyvät kaupat teit?
nixweiss.gif

Ja miten muuten kehua tai haukkua joitain ominaisuuksia kuin vertaamalla johonkin toiseen, vastaavaan tuotteeseen?

Lepo.

En minä nyt vittuillakseni kirjoita, mutta mitä väliä sitten ylipäänsä on mitä joku muu sanoo tuollaisesta puvusta? Mä en ymmärrä miksi kysellä muiden mielipiteitä jostain, jonka on jo hankkinut. Rahat on jo tuhlattu, on se sitten hyvä tai huono jonkun muun mielestä.
Ostomorkkis, ja tarvii jonkun muun sanomaan että hyvät kaupat teit?
nixweiss.gif

Ja miten muuten kehua tai haukkua joitain ominaisuuksia kuin vertaamalla johonkin toiseen, vastaavaan tuotteeseen?
No okei.
Vertailu on hyvästä tässä aiheessa.
Ja tosiaan, paska on jo housussa joten mitä sitä enää pyyhkimään?
Mut usein näissä kokemuksia kysymysten alla on lähdetty mainostamaan vain sitä omaa tuotetta vaikkei juuri tästä puvusta olisikaan kokemuksia. Sitä lähinnä tarkoitin tällä, yritys ei ollut provota. Mut onnistuin,
062802jumpie_prv.gif

Kyytiläisellä on MP-Asun puku ja on tyytyväinen. Jos on jotain hyvää, niin on myös huonoa eli housuista ei lähde vuori irti. Joko ne on MP-Asulla keksineet advancen housuihin irtovuoret.

Itse ostin kyseisen puvun viime syksynä ja tyytyväinen olen ollut.
Hieman kuumahko toi puku kesällä on kun ei sitä irrotettavaa vuorta ole.
Vettäkin tuntui syksyllä ajellessa pitävän hyvin.

Kaikenkaikkiaan mielestäni hinta/laatusuhde kohdillaan.

Itse ostin MP-messuilta pelkästään Advance-takin (220 EUR), koska olin foorumeilta lukenut huonoja kokemuksia nimenomaan housujen kuumuudesta. Hommasin lopulta takille kaveriksi YOKOn gore-housut irroitettavalla vuorella.

Niin, ajokokemukset puuttuvat vielä, eipä tartte täällä pohjosessa vielä harkita liikenteeseen lähtöä...

Back