Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Oula sanoi:12000 km takuuhuollosta ei tullut mitään tuoteselostusta mitä siihen sisältyy
eikä mitään vastausta ole Leteciltä tullut kyselystä huolimatta.
eli maksoinko työveloituksen venttilien säädöstä ja öljynvaihdosta ?????
öljyt oli laitettu sieltä vaikka nimenomaan oli sopimus että asiakkaan öljy tankkilaukusta
http://murakumo.sakura.ne.jp/sblo_files/murakumo/image/nc700x_21.jpg
jota asentaja ei löytänyt
kieltämättä sanoin ettei ketjuista ja rengaspaineista tarvitse heidän huolehtia
pyörää hakiessa kun öljyjä alettiin vaihtamaan oikeiksi, huomasin että jalkatapit ovat putoamaisillaan
pyörää oli kyllä koeajettu useampi kilometri että se siittä yleistarkastelun tasosta ja kiristelystä
elikkäs onko nykyisin niin että asiakkaalla on oltava riittävä asiantuntemus laitteestaan että hän osaa tarkastaa mitä merkkihuollossa tehdään
alkaa ottamaan pattiin tämä nykyaikainen palvelun taso
yli 800 euroa olen maksanut tänä kesänä kolmesta korjaustyöstä joista kaksi on tehty autoille tosin mutta jokaisessa tapauksessa asentaja ei ole laittanut edes irroittamiaan osia kaikkia takaisin kiinni.
Voi hyvää päivää sentään .
Osaat itse katsoa, että ketjut mukana ja renkaat ei ole alaosastaan tyhjät?Oula sanoi:kieltämättä sanoin ettei ketjuista ja rengaspaineista tarvitse heidän huolehtia![]()
Ihan itse kiristänyt, kun vaihdoit köykäisiin tuuninkeihin, vai irrotettu "ison" huollon tieltä?Oula sanoi:pyörää hakiessa kun öljyjä alettiin vaihtamaan oikeiksi, huomasin että jalkatapit ovat putoamaisillaan
Oula sanoi:yli 800 euroa olen maksanut tänä kesänä kolmesta korjaustyöstä joista kaksi on tehty autoille tosin mutta jokaisessa tapauksessa asentaja ei ole laittanut edes irroittamiaan osia kaikkia takaisin kiinni.