• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kokemuksia kuplaplekseistä...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vireblade
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Haluaisin kuulla kokemuksia niiltä, jotka ovat vaihtaneet alkuperäisen pleksin tilalle ns. tuplakuplan.

Onko ollut kannattava ostos, vähentääkö päähän kohdistuvaa ilmavirtaa?

Käyttökokemukset eri merkeistä (mm. Puig, MRA) ovat erittäin tervetulleita!

Olen harkinnut ko. pleksin vaihtamista 900 RR Hondaan, vm. 95.

Kiitoksia etukäteen.
bowdown.gif

Suosituksia on vähän vaikea antaa, kun muuttujia (pyörä, kuski, ajotyyli jne.) on niin paljon. Ainoa oikea tapa olisi koeajaa pleksi, joka taas on mahdotonta (ainakin Suomessa, Saksassa sekin onnistuu).

Itselläni on VTR:ssa MRA:n tuplakupla, joka toimii minun mitoillani (170 cm) paremmin kuin alkuperäinen.

Mulla on 600 cebarissa MRAn racing pleksi. Hyvin on toiminut ja nyt ei enää tarvi kyyristellä ihan muna-asennossa kun ajaa motarilla.
smile_org.gif

MRA:n tuplakuplalla srad-gikserissäkin on juuri ja juuri mahdollista päästä tuulensuojaan. Alkuperäisellä ei puhettakaan. Nyt näkee kaiken lisäksi mittarit pleksin sisäpuolelta eikä pleksin läpi ulkopuolelta kurkisteltuna niin kuin orkkiksella. Ihan toimiva sijoitus.

Mulla on kanssa MRA ja paremmin sen taakse pääsee piiloon kuin orkkiksen kanssa. Kyllä se tuuli silti vielä vähän "riepottelee" mutta ei niin pahasti. Näköähän se antaa jos ei muuta!
buttrock.gif

Minua kiinnostaa tämä aihe myös. Mistä olette ostanee ko. pleksejä ja paljonko olette joutuneet pulittamaan. Niitä tuntuu olevan monen hintaisia ja monessa paikkaa.

*.m

MRA Stormista, hiukan alle satasen...

Toimii hyvin, ja vähensi mm. kuolleiden hyttysten määrää visiirissä.

Mul on sv1000s:ssä mra:n tuplakupla ja mulla pelaa paremmin ku orggis, oon 180cm. Puiggia meinasin ensin(ois ollu halvempi) mut erikois värillä jotain kuukauden toimitus joten päädyin mra:han tuli viikossa.  
cool.gif

Back