Elikkä onko kellään kokemuksia tällaisista kiinalaisista kiinteistä jalkatapeista? Halpa hinta houkuttais mutta minkälaisia nuo on laadultaan? Eli meneekö rahat ihan hukkaan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tutulta näyttävät minunkin silmään, oliskohan nuo:Onpa tutun näköiset noi hoo:n postaamat rearsetit.
Olikohan Sato vai Arrow joka myi juuri tuon mallisia.
-> Lienevät 1:1 kopiot tai aiempi alihankkija myy omaan lukuunsa samoilla sapluunoilla.
Munkin kiinankahvat ovat ihan ok-laatuiset, mutta kannattaa muistaa, että niihin kohdistuu paljon vähemmän kuormitusta kuin jalkatappeihin.Paha noista on sanoa ennen kuin näkee itse tuoteen, mutta esim. minun ns. "Kiinan" Pazzo kytkinkahva vaikuttaa ihan mainiolta ja toimii hyvin. Joten miksi ei myös nuo tappisarjat voisi olla samaa "laatua". Toki markkinoille mahtuu kaikenlaisia yrittäjiä, mutta ei noiden valmistaminen mitään ydintekniikkaa ole...
Joo, tottahan toi ja riippuu millainen keijukainen on kuskinaMunkin kiinankahvat ovat ihan ok-laatuiset, mutta kannattaa muistaa, että niihin kohdistuu paljon vähemmän kuormitusta kuin jalkatappeihin.Paha noista on sanoa ennen kuin näkee itse tuoteen, mutta esim. minun ns. "Kiinan" Pazzo kytkinkahva vaikuttaa ihan mainiolta ja toimii hyvin. Joten miksi ei myös nuo tappisarjat voisi olla samaa "laatua". Toki markkinoille mahtuu kaikenlaisia yrittäjiä, mutta ei noiden valmistaminen mitään ydintekniikkaa ole...
Jep jep, käyttääkö ne noissa sitten niin huonolaatuista materiaalia kun eivät saa aikaiseksi toimivaa tuotetta. Taitaa jäädä jarrukahva ostamatta Kiinasta, kytkimessä vielä menee toistaiseksi.Aloittajan linkissä oleva/vastaava halpis jalkatappisarja oli viime kesänä omassa Busassa kokeiltavana.Koeajolenkin ajoin ja sen jälkeen palautin "romut"takaisin.
Laakeroinnnit ja muut osien sovitukset(välyksiä) aivan surkeet.Jarrupolkimessa joustoa/vääntyi sivulle jarruttaessa.
Ei kannata hyvää pyörää pilata alkuperäisosia huonommilla tuuninki
osilla!
Kokemus vain yhdestä sarjasta, mutta useat halpikset taitaa tulla samalta pajalta?
Edit: Edelliseen kommenttina:Kuskina 80kg keiju.