• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kokemuksia Hyosung Comet 650:stä ?

Nyt kun malli on pari vuotta ollut omistajillaan ajossa,
minkälaisia asioita on ilmennyt?
Onko toistuvia vikoja tai muuta huolestuttavaa, varaosien saanti?

Tietysti positiivisiakin asioita saa kertoa
smile_org.gif

Erityisesti naiskuskeita kommentteja koska tyttöystävälleni
kaavailen tämmöistä menopeliä...

Nyt kun malli on pari vuotta ollut omistajillaan ajossa,
minkälaisia asioita on ilmennyt?
Onko toistuvia vikoja tai muuta huolestuttavaa, varaosien saanti?

Tietysti positiivisiakin asioita saa kertoa
smile_org.gif

Erityisesti naiskuskeita kommentteja koska tyttöystävälleni
kaavailen tämmöistä menopeliä...
Itellä ollu pyörä nyt tän kesän ajan, ei suurempia ongelmia ja mukavaa on ollu. Takuuseen on menny jännitteensäädin, ja välillä pyörä tykkää paukutella putkessa
smile_org.gif
Joku ylijäämäbensojen palamissysteemi tuossa kait on, johtuu siitä. Jarrut on melko surkeet mutta kyllä niillä pyörä pysähtyy ku tarpeeks rutistaa :P Mittarissa kohta 15tkm (ite ajanu niistä 10tkm) ja on ollu ihan mahtavan hauska kesä/syksy.

Varaosat saa nopeasti ja halvalla, maahantuojana tuolla on elcat järvenpäässä. Melko pieni paikkahan se on mutta ei ongelmia.

Ja kun pitää pyörää nyt kehuakkin niin varmasti riittää paukkuja alottelevalle kuskille, mutta tehot on TODELLA helposti hallittavissa. Tosi ketterä ja helposti ajettava pyörä. Tällä ajaa taajamaa, matkaa ja mitä vain
smile_org.gif

Ja kuinkas ollakkaan, mulla ois myynnissä erittäin halvalla tuommonen, ilmottele jos kiinnostais... =owner_vehicle&PL[0]=listOwnerVehicle.php]myynti-ilmoitus

Kesä ja tommoset 6500km takana. Peli on toiminut mainiosti. Ensimmäinen pyörä minulla ja olen ollut ihan tyytyväinen. Moottorissa on mukavasti voimaa alakierroksilla ja meneehän se kierroksillakin. Alkuperäinen ohjaustanko ei ole ehkä paras mahdollinen mutta niitähän saa uusia. Paukuttelu putkessa johtuu todennäköisesti pyörään rakennetusta systeemistä joka moottorijarrutukseessa tuuppaa ilmaa pakokanavaan tjsp. joka nyt poistettu käytöstä, ei pauku enään.

Kesä ja tommoset 6500km takana. Peli on toiminut mainiosti. Ensimmäinen pyörä minulla ja olen ollut ihan tyytyväinen. Moottorissa on mukavasti voimaa alakierroksilla ja meneehän se kierroksillakin. Alkuperäinen ohjaustanko ei ole ehkä paras mahdollinen mutta niitähän saa uusia. Paukuttelu putkessa johtuu todennäköisesti pyörään rakennetusta systeemistä joka moottorijarrutukseessa tuuppaa ilmaa pakokanavaan tjsp. joka nyt poistettu käytöstä, ei pauku enään.
Löytyyks sult mitään extra hilppeitä pyörään? Pönttöä tms? Itellä melko vakiopyörä ja tekis mieli vähän puunata näin talven kynnyksellä.

Itekki oon ajatellu hyosung comettia ens kesäksi itelle. On tuo nykyinen vähän liian raskas ja itelle ja sillä ei oikein hiekalla ajella. Miten onnistuu tällä hiekkapätkät ja muutenkin seka- sekä matka-ajo Mitä pitäis ottaa huomioon, kun käy katsomassa ko. pyörää?

Jotenkin jäi sellainen tunne kyseisestä pyörästä, että ihan ensimmäiseksi penkkiin ja säädöt kohdalleen. Verrattiin paria uutta tuollaista pyörää keskenään ja ihmeen paljon oli eroavaisuuksia moottorin luonteessa keskenään. Jalkatapeilla seisomista en suosittele, ainakaan jos on yhtään kertyny painoa vuosien varrella. Itsellä katkesi jalkatapin kiinnitys kun se hipasi märäntyneeseen portin pieleen.  
biggrin.gif
 Kyseessä on siis sellainen portti josta pitää hiljaa ujuttaa pyörä pihaan. Kone kesti mulla hienosti, vaikkei missään hiljaisessa ajossa ollutkaan. Hyssen oma stonga on jotenkin korkealla ja kapealla. Tuohon onkin helppo vaihtaa crossin stonga jolla saakin jo paljon leveämmän ja tukevamman otteen pyörään. Hienot pörinät ja paukutukset sai aikaan kun vaihtoi vaimentajan race henkisempään.  
smile_org.gif
 Pyörällä tuli ajettua sekä matka- että kaupunkiajelua ja kelpasi molempiin tarkoituksiin ihan ok. Ai niin ja se pakollinen eli mittaa minulle on kertyny 195 cm ja siitä huolimatta pystyin ajamaan kapistuksella. Pitkille matkoille oli oma tekniikkansa jolla pysty ajamaan ihan surutta auringon laskuun  
062802moto_prv.gif

Mun 05 mallisesta on menny kertaalleen pakovenat molemmista sylintereistä. Muutenkin ihmetyttää konehuoneesta kuuluva mekaaninen konsertti, vaikka kaiken pitäis olla kohallaan.

Uskaltaakohan tota pitää enää takuun umpeutumisen jälkeen.

Back