• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kokemuksia Dominaattorista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jmka
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Transalppikeskustelua tuntuu palstalta löytyvän kivasti, onko kenelläkään tallissa NX650 Dominaattoria.  Ite hankin tuollaisen (vm.-89) hiljattain, en ole vielä päässyt kunnolla tyypittämään. Olisi kiva kuulla käyttökokemuksista, tyyppivioista yms.

sport05.gif

Just möin omani pois, vähän harmittaa, mutta ku kahtakaan ei oo varaa pitää..
nixweiss.gif

Pyörähän on kaikin puolin hyvä, siinä ei taida olla yhtää särkyvää osaa..  
tounge.gif

Jos jotain vikaa, niin pers puutuu pitemmällä matkalla.
Lue myös uusin bike, siinä oli pikku juttu.

Domi löytyy tallin nurkista ja vielä mukavasti kutiteltuna.vm on 94 ja rakenneltu hiukan supermoto tyyliin 17/160 takaa ja edes 17/120.Leo Vincen tehari
062802jumpie_prv.gif
ja suutisarjat laitettuna.Kiva peli kaiken puolin ja saundit kohdallas niin kun  650:ssä nelithtisessa yleensäkin.
062802moto_prv.gif

Tjuh, juuri ensipyöräksi sellaisen hankin vuosimallia 95.

Paljon ei kyllä tule vastaan domuja... Vaikka itse olen kyllä kaikin puolin tyytyväinen hankintaani.

Kerran oon ajanut ja oli kieltämättä hauska peli ajella
biggrin.gif

Transalp kuitenkin 50kg painavampana parempi tien päällä mutta maastossa domi varmaan lyömätön kampe!
bowdown.gif

Kyllä domeja tuntuu porukoilla olevan, niistä ei vaan paljon tunnu keskustelua irtoavan. Tuntuu omistajat olevan harvasanaista porukkaa. Vai onkohan syy siitä kun pyörä vaan käy ja kukkuu eikä tartte ihmetellä kaasarien synkkaamista eikä vaihdella pakoputkia 
smile_org.gif

Ite hommasin domin oikeastaan sattumalta. Olin hankkimassa NTV Revereä mutta sitten silmään sattui domi, joka vaikutti mielenkiintoiselta ratkaisulta, "katupyörä" jossa on isomukinen ilmakone kaksilla pakareilla ja enskarungolla. Jotenkin revere jäi kauppaan ja domi lähti mukaan.

Olen pärtsäillyt domilla nyt parisen kuukautta, en tosin maastossa kun nuorempana sain siitä tarpeekseni, rossipolvi on vieläkin sökönä vaikka on leikelty pariinkin otteeseen. Pikkuteillä ja domi tuntuu kovasti olevan kotonaan. Vääntöä on mukavasti ja kulkeekin omiin tarpeisiin riittävästi. Mukava ajettava ja pysyy aloittelijallakin  kivasti hanskassa. Kulutus on ollut n. 4.5l/100km.

Keskituki vakiona olisi kiva juttu, samoin takaiskari sais olla pikkasen parempi.  

Ei domi varsinaisesti mikään touring peli ole, mutta kyllä silläkin matkaa taittaa jos vaan perät kestää
smile_org.gif
. Halpa pyörä mutta kova penkki, säästyneet setelitukot voi laittaa perstaskuun menoa pehmentämään. Pidempään matkantekoon TA on kyllä varmaan mukavampi vaihtoehto. Hondalla löytyy katuenskoja joka makuun, domi, transalp, africatwin ja vielä varaderokin. Siitä voi valita mielensä ja kukkaron mukaan. Kun vaihtokuume iskee niin tosta listasta on helppo valita.

Kävin sitten heittämässä s-moto domin kanssa rundin norjan mutkaisilla vuoristoteillä ja  
biggrin.gif
mitkä fiilikset jäi.Kevyt ja näppärä pyörä heitellä mutkissa ja vääntö piisaa pakattunakin mäkisissä maisemissa.Ainoa huono se PIRUN
mad.gif
033102ass_1_prv.gif
Ruotsi tossa välissä kun e18 pitkin ajelet suorinta tietä Osloon.No sen kun selvitti niin juhlat alkoivat...
buttrock.gif

Back