Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos en nyt ihan väärin muista, niin easyyn saa sekä GSM:n ja PMR:n kiinni. Easyssä ei tainnut vaan olla VOXia, activessa ja Prossa ne on. Ei se Autocomin PTT ole ollenkaan paha, aion sen kyllä ostaa, vaikka VOX pelittää hyvin. VOXissa on nimittäin omat pahat puolensa, kaikki miitä yskii ja höpisee, menee yleiseen jakeluun.no mulla on tuo pelkkä autocom easy raider setti
mutta nyt pitäs saada yhteyttä muihin pyöriin eikä
easy raideriin saa kytkettyä puhelinta
eli pelkkien puhelimien varaan jää yhteys koska en maksa tuosta
autocomin parhaasta mallista yli 400€
mulla on kanssa se autocomin halvin paketti ja siihen pystyy kytkemään joko kännykän tai pmr:n mutta vain toisen kerrallaan.Itsellä on kytkettynä Cobran 725 pmr ja toimii hyvin,lisäksi on kytketty radio ja kuuluu hyvin.Autocom on muutaman vuoden vanha.Olisko tämän vuoden mallissa kahdelle puhelimelle lähtö? Kalleimmissa malleissa kyllä on.Jos en nyt ihan väärin muista, niin easyyn saa sekä GSM:n ja PMR:n kiinni. Easyssä ei tainnut vaan olla VOXia, activessa ja Prossa ne on. Ei se Autocomin PTT ole ollenkaan paha, aion sen kyllä ostaa, vaikka VOX pelittää hyvin. VOXissa on nimittäin omat pahat puolensa, kaikki miitä yskii ja höpisee, menee yleiseen jakeluun.no mulla on tuo pelkkä autocom easy raider setti
mutta nyt pitäs saada yhteyttä muihin pyöriin eikä
easy raideriin saa kytkettyä puhelinta
eli pelkkien puhelimien varaan jää yhteys koska en maksa tuosta
autocomin parhaasta mallista yli 400€
Millasia etäisyyksiä Cobralla ja Alanilla olette saaneet ajossa pelaamaan?Kokemuksia on ainoastaan autocomin kanssa käytettynä, siinä käytössä toimii ainakin hyvin.
Autocomin kanssa molemmilla rintataskuissa kantavuutta on sellasta 500-1000m luokkaa. Tämä siis cobrilla.Millasia etäisyyksiä Cobralla ja Alanilla olette saaneet ajossa pelaamaan?Kokemuksia on ainoastaan autocomin kanssa käytettynä, siinä käytössä toimii ainakin hyvin.
vahvistan tämän (on siis cobra ja autocom). Suorilla teillä enemmänkin, ja välissä voi olla useita autoja. Cobra povitaskussa.Autocomin kanssa molemmilla rintataskuissa kantavuutta on sellasta 500-1000m luokkaa. Tämä siis cobrilla.
Ei ole ollut vaikutusta ainakaan mun mielestä.Tuossa kuulin tänään että syys miksei meitin dorot oikein pelittäneet oli kaiketi siinä että käytimme "alikanavia" esim. 7,30 - onko muilla vastaavia kokemuksia ?
Kannattaa hakea esim vapaa-valinnasta Vartan 750mhA AAA-akkuja, niin ne kestää juttelua paljon paremmin, pidemmälläkin reissulla voi ladata aina öisin. Taisi kestää viime kesän Norjan reissulla jopa 8 tunnin höpinät putkeenMitens on, meillä on sama paketti (725 + Autocom Active+) b2b-käytössä ja patterit kuluvat ihan tautista tahtia? Onko vastaavia kokemuksia? Duracelli tyhjeni kahdella ajokerralla jossa tosin höpistiinkin melkeen koko matka.
Tuollaista samanlaista oireilua mun ja kaverinkin puhelimet tekevät kun akut alkavat olemaan liian lopussa, sit kun akut lataa täyteen, niin oireilu lakkaa. Eli ei ole välttämättä vika, vaan se on puhelimen tapa ilmoittaa että akku lopussaNyt on pari kertaa tässä viikon sisällä toinen Cobrista oirehtinut kummallisesti. Se on mennyt syystä tai toisesta itsestään tilaan, jossa se vain värisee eikä reagoi mihinkään näppäimeen tai puheluihin. Värinä loppuu vain, kun akku otetaan irti. Sitten taas pelittää. Jos vielä toistuu niin vien myyjälle, menee varmaan takuuseen.
Ei tässä tapauksessa. Olin ladannut ja tolpat näytti täyttä latausta kummallakin kerralla. Ja akun poiskäytön jälkeen ajelin normaalisti kolme tuntia Cobra päällä.Tuollaista samanlaista oireilua mun ja kaverinkin puhelimet tekevät kun akut alkavat olemaan liian lopussa, sit kun akut lataa täyteen, niin oireilu lakkaa. Eli ei ole välttämättä vika, vaan se on puhelimen tapa ilmoittaa että akku lopussa![]()