• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kokemuksia Alpinestarin kankaista !?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Aikani surffailtua päädyin Alpinestarin Jet Road takkiin ja housuun. Molemmissa Gore-Tex kalvot ja irroitettavat vuoret. Jos on kokemuksia ko. asusta niin kommentit puolesta ja vastaan...tai vaihtoehtoiset kankaat.
Kypärässä päädyin Araihin, väri pitää olla musta mutta mikä malli olisi paras hintalaatu suhteeltaan?

Mulla on A'Starssin Stella Ladies 7-10 Waterproof Jacket.
Eli aika sama tyyppi. Joka säällä on testattu mutta ei aivan kaatosateella eikä asfaltilla. Ei ole mitään huonoa sanottavaa. Ei ole vesi eikä tuuli tullut läpi ja ei se päällä paistu vaikka joutuu sisällä välillä käymään. Vuori on helppo irrottaa ja suojat kans.
Enpä ole ostosta katunut.

Kypärästä:

Kauppaan vaan ja sovittelemaan. Osta se, mikä parhaiten istuu päähäsi ja mikä on turvallisin - rahasta viis (jos sen vaan jostain saa revittyä): pää on tärkee kapistus!
smile_org.gif

Mulla Arain Astro. Corsairia lähdin ostamaan (se kallein ja turvallisin), mutta se vaan ei istunut päähän sitten kirveelläkään. Astro istui kuin nakutettu, hyvät alet lähti ja tyytyväinen olen ollut siihen.

Back