• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kokemuksia 4MC.net:istä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja strider
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Gmailin yläriville pumpsahti 4MC:n mainos siis www.4mc.net verkkokauppaan. Nopealla tarkistuksella ei oikein löytynyt taustajoukkojen tietoja.

Onko kukaan tehnyt kauppoja kavereiden kanssa ja jos on niin kuinka on hommat toimineet?

Strider

Oon joskus vilkut tilannut tuolta (samoin kaveri) ja perille ovat tulleet.
thumbs-up.gif

Kerran olen käynyt puljussa, pari kertaa tilannut ja aina olen saanut mitä oletinkin saavani. Ei valittamista, postittavatkin tilatut kamat varsin nopeasti.

Nahkafarkut tilasin loppukesästä ja ihan asiallisesti homma toimi ja toimituskin oli nopsa.

joskus aikoinaan tullut kypärä ja tumput sieltä haettua, palvelu paikanpäällä OK, mutta sitten taasen netissä tekemiin kyselyihin en ole saanut ikinä vastauksia... Kerrottakoon nyt, että edellisestä kyselystä on aikaa pari vuotta, joten homma voi olla eri mallilla nykyään...

Liikkeessä palvelu ihan ok. Takin ja kengät + pikkusälää olen ostanut. Ei valittamista.

Verkkokaupasta ei kokemuksia.

Paikan päällä en ole käynyt, mutta netin kautta tuli tilattua kypärä ja takki. Ainakin, kun liikkeeseen soitin ei palvelussa ollut mitään moitittavaa. Tavaroita odottelin jo tällä vko:lla, mutta ei vielä ole tullu. No, eiköhän ne ens vko:n alussa tupsahtda kotia
smile_org.gif

Messuilta ostin BF:n takin ja jotkut ohkaisemmat vedenpitävät?
housut. Eivät tainneet ihan tämänvuotisia olla, mutta eipä ollut
hintakaan.

Messuilta ostin BF:n takin ja jotkut ohkaisemmat vedenpitävät?
housut. Eivät tainneet ihan tämänvuotisia olla, mutta eipä ollut
hintakaan.
Niillä on messuilla aina jotain ihme-eriä jotain vuosia vanhoja kamoja, ja yleensä tosiaan hinta on sen mukainen.
smile_org.gif

Tänä vuonna varmaan eka kerta, kun siellä ei ollut mulle mitään tarpeellista. Aina yleensä ostan jotain.

Verkkokaupasta en oo tilannut, mutta paikanpäällä asioinut monesti. Homma toimii.
thumbs-up.gif

Back