• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Koiran kuljetus

kuulin ystävältäni että jollain on aina koira mukana kokootumis ajoissa sellainen pieni kääpiönautseri,niin onko ja mahdollista kuljettaa takalaukussa jos tekee siitä sellainen että ilma vaihtuu ja se koira näkee ulos sieltä ja mitä laki sanoo siitä ja onko kellään kokemuksia siitä vai oliko se huhu puhe vain

En mä ainakaan koiraani takalaukkuun laittais.Mopottimesta lähtee aika kova ääni ja koiralla mahtaa olla toosii hyvä kuulo...
confused_orig.gif
Olen mäkin kuullu et jollain olis ollu chiahuahua taskussa matkan ajan
tounge.gif

pikkunen koira menee povarissa kun vähän vetoketjua raottaa... Ei poliisitkaan sanoneet mitään kun pysäytti mut ja veljen, vaikka veljen takin sisältä kurkisti pieni Rottweilerin poikanen
biggrin.gif

Ainakin Bagsterilta löytyy pikkukoirille tankkilaukku, jossa parasta ystävää huomattavasti turvallisempi kuskata, kuin takalaukussa. | linkki |

1083774557ANIMAUX%20grdephoto%20showr.jpg

En kyllä omia koiriani kuljettaisi prätkällä. Tosin mun koirat on vähän isompaa kaliiiberia  
tounge.gif
Mutta siis vaikka ne ois pienempiä, niin en takuulla kuljettaisi. Kovat äänet, viima yms. -> En usko, että on kovinkaan hyvä juttu koiralle.

kuulin ystävältäni että jollain on aina koira mukana kokootumis ajoissa sellainen pieni kääpiönautseri,niin onko ja mahdollista kuljettaa takalaukussa jos tekee siitä sellainen että ilma vaihtuu ja se koira näkee ulos sieltä ja mitä laki sanoo siitä ja onko kellään kokemuksia siitä vai oliko se huhu puhe vain
käytä välimerkkejä.....

Jollain oli semmoinen ihan normaali muovinen häkki ja siinä mäyräkoira. Siis mitä myydään eläinkaupoissa ja joissa ihmiset kulettelee kissojakin.

Sitten olen nähnyt kuvan jossa isompi koira oli peräkärryssä.

olenpa joskus kuskannut perhoskoiraa prätkänkyydissä. omassa kassissaan kulki, pää ulkona kassista, koira valjaissa sisällä ja kassi tankin päällä remmeillä ympäriinsä sidottuna, uimarinlasit ja lentäjänlakki koiralla päässä suojana, sekä rauhallista ajelua ja lyhyehköjä ajomatkoja ja vielä palkitsemista onnistuneen reissun jälkeen. jokusen ajokerran jälkeen hurtta alkoi vaatia ajeluja aina kun olin lähdössä päristelemään, semmosia ne ovat.

([Repe sanoi:
@ Joulu. 25 2004,19:34)]
pikkunen koira menee povarissa kun vähän vetoketjua raottaa... Ei poliisitkaan sanoneet mitään kun pysäytti mut ja veljen, vaikka veljen takin sisältä kurkisti pieni Rottweilerin poikanen
biggrin.gif
Hehe ei kovin kauaa pysty rotikkaa pitää povaris ku kasvavat niin nopeesti
eek.gif
eipä tuo enää anna nostaakkaan itteään(narttukoira). Ei se silti mikään kauhea hevonen kooltaan oo, mutta ootas kun päästään muonamenoihin...

olenpa joskus kuskannut perhoskoiraa prätkänkyydissä. omassa kassissaan kulki, pää ulkona kassista, koira valjaissa sisällä ja kassi tankin päällä remmeillä ympäriinsä sidottuna, uimarinlasit ja lentäjänlakki koiralla päässä suojana, sekä rauhallista ajelua ja lyhyehköjä ajomatkoja ja vielä palkitsemista onnistuneen reissun jälkeen. jokusen ajokerran jälkeen hurtta alkoi vaatia ajeluja aina kun olin lähdössä päristelemään, semmosia ne ovat.
Kätä isoja kirjaimia.
biggrin.gif

Vaikka on meitin koira laukkuun sopivaa kokoa, niin enpä taitais takalaukkun häntä tunkea. Vaikka ois tuuletusaukkoja sun muuta... En usko että hän kovinkaan nauttis mölystä ja viimasta.

Kätä isoja kirjaimia.
biggrin.gif
en käytä.

margo.jpg

Reuhka naamalle ja baanalle!
Police%20Dog.jpg

Hillitsee vähän ylinopeuksia!

Mut maailmal ne varsinaisesti osaa:
3_5moped.jpg

Tos on lammas kiinni tos pyöräs
sheep-cycle.jpg

Olen tavannut kokoontumisajoissa englanninkääpiöterrierin joka kulki takaboxissa (ainakin sillä reissulla). Mun oma koiruuteni ei kyllä siihen suostuis, ehkä tuo tankkilaukku ois parempi systeemi...

Vaikka on meitin koira laukkuun sopivaa kokoa, niin enpä taitais takalaukkun häntä tunkea. Vaikka ois tuuletusaukkoja sun muuta... En usko että hän  kovinkaan nauttis mölystä ja viimasta.
Kun täällä kerran pulustelemaan alettiin....koira on se, eikä hän....Kawabata voi käyttää ees pilkkuja.. näin aluks  
tounge.gif
tounge.gif

Ai niin, asiaakin oli.Onhan noita pikkukoiria monellakin mukana kokoontumisajoissa.Meilläkin viime Kontiossa peräti kolme.
Siellä ne menee povarissa tai peräpenkillä kassissa....näyttävät tykkäävän.

käytä välimerkkejä.....
Lakkaa jännittämästä!!!

Back