• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Koeajopäivät tänään: BW ja YC

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MRi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

MRi

ex-YCC #149
Aamu valkeni maavalkoisena mutta niin se vaan päivä muuttui koeajoille kelvolliseksi. Prkl kylmää kyytiä tosin.

Ei ollut aiemmin tullut noissa käytyäkään.

Superduke oli ihan jees ja erilainen tuttavuus.

Mutta R1 oli kyllä aiva h*lvetin makee! Uskomattoman helpon tuntuinen ajaa, ajoasento itelle tosi jees, tehoa riittävästi ja höpinät on sairaan makeet  
062802jumpie_prv.gif
.

Oma XX tuntuu nyt todellakin ylipainoiselta matkavessalta  
sad_orig.gif
.

Jos keli ois ollut lämpimämpi niin ois voinut koeajaa useemmankin vehkeen mutta nyt oli välillä sulateltava näpit kahvikupposella.

Ja sakotkin jäi onneksi saamatta vaikka tilaisuus oli kytilläkin tiedossa ja pyydys oli pystytetty heti aamusta.

Kävin molemmissa mestoissa (autolla tosin).Kiitettävästi oli jengiä liikkeellä hyisestä kelistä huolimatta pyörilläkin.

Tuli busalla käytyä molemmissa vaikka hiukan viileetä olikin.

Ajetut:

RC8R
990 Supermoto R
R1

Lopputulema:

Ei vaihtokuumetta
biggrin.gif
, korkeintaan toi Supermoto toiseks pyöräks. Tuolla sen kortin saa sitten varmasti hyllylle jos omalla ei lähde
wink.gif

Poliisit oli piirittänyt lähitienoon kiitettävästi, oli ruuhkaksi asti pysäytelty koeajajia. Aikataulut tökki tuon takia.

Pitihän se toisenkerran käydä 990SMR kokeilemassa. Saivat pestä sen mun ajon jälkee. Ei oikein pitäny renkaat kurassa, meinas tulla hiki pyörää mudassa lykkiessä. RC8:a kun kokeilin, niin pyysivät pysyttelemään kestopäällysteellä...
biggrin.gif

Kylmä oli koeajopäivä, mutta porukkaa jonkin verran oli. Mutta on ne hulinavuodet ohi, rahamiehiä liikkeellä entistä vähemmän, ennustan pyörakaupan puolittuvan takavuosista.
omg.gif

Käväisin pikaisesti Yamaha Centerissä ja kyllä siellä porukkaa mielestäni oli kuin meren mutaa, olin siellä noin klo 11. Aika harva minun lisäkseni pyörällä, parkkis oli aivan täynnä kotiloita. Enkä muuten silloin vielä havainnut yhtäkään poliisia, olivat varmaan vielä kahveella.

Paljonko sitä populaa oikein hyvinä aikoina oli jos nyt on muka taantuma??? Kannattaa varmaan koeajot järjestää itselleen erikseen arkipäivinä, sillä tavalla olen saanut ihan hyvin autoja ajoon, luulisi pyörissä olevan sama tilanne?

sanoi:
Käväisin pikaisesti Yamaha Centerissä ja kyllä siellä porukkaa mielestäni oli kuin meren mutaa, olin siellä noin klo 11. Aika harva minun lisäkseni pyörällä, parkkis oli aivan täynnä kotiloita. Enkä muuten silloin vielä havainnut yhtäkään poliisia, olivat varmaan vielä kahveella.

Paljonko sitä populaa oikein hyvinä aikoina oli jos nyt on muka taantuma??? Kannattaa varmaan koeajot järjestää itselleen erikseen arkipäivinä, sillä tavalla olen saanut ihan hyvin autoja ajoon, luulisi pyörissä olevan sama tilanne?

Tutka oli kehä III pohjoispuolella Katriinantiellä. 20 min:ssa  ajaa muuten juuri sopivasti Katriinantietä sairaalalle, Riipiläntietä Hämeenlinnanväylälle ja takaisin kehä III:lle. Jonkunlaista mutkaa ja pari kertaa pääsee rääkäsemäänkin.

Tänään kysy kyllä asennetta olla mopolla liikenteessä. Oli se sen verta kylmää...Hyvänä aikana ilmeisesti joutuis odottelemaan kauemmin?

Back