• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kitka/M+S renkaista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Oula
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Oula

ylioppilaan veli
Sijainti
Ähtäri
Minä en löydä oikeita Snow tai M+S renkaita
17 tuuman koossa kun nuo Karoot tai Continentalin vastaavat .
Onko niitä jossain oikein kitkarenkaita sitten motskareihin niinko on nuo skootterin rengaskokoon asti.
Entäs ketjuja, minä en ole löytänyt kuin Wunrerlichin ne edulliset :)-

Mulla on Karoo nastoilla, toimii oikein hyvin. Kokemuksella autojen kitkoista en kyllä niihin lähtisi mopossa luottamaan.

PoS sanoi:
Mulla on Karoo nastoilla, toimii oikein hyvin. Kokemuksella autojen kitkoista en kyllä niihin lähtisi mopossa luottamaan.
Jossain toisessa jutussa joku kertoi hankkivansa Heidenau kitkat niin siittä kiinnostuin .

Hondan eturenkaan kanssa tulee vaikeuksia mahtumisen kanssa Karoon kokoluokissa.
Joutuisi lokasuojaa nostamaan.
Mutta kun ei meinaa lääkitys riittä millään että pysyis tuvassa ko kelit mitä parhaat ja upeat tiet.

Ei noi Heidenaun kitkat toimii yhtään sen paremmin kun normirengas ilman nastoja.
Parit kaverit kokeili noi Heidenaut,ei o pitoo etusessa eikä takaessa.
Ostivatkin enemmän kesäisille "alppireissuille" jos siin toimis vähän paremmin kylmäs kelis?

Back