Istuttiin iltaa ulkona terassilla kun lähikaduilta alkoi kuulumaan hillitön rappaus kaksipyöräisillä. Äänestä päätellen osa oli aikalailla matalakierroksisia vääntökoneita, selvästi isompia kuin 50cc vehkeet. Ihan järjetöntä touhua kun asutuskeskukseen pitää tulla ajamaan kesäiltana puolen yön jälkeen putkiviritetyllä vähkeellä ja kokeillaan miten moottoripyörä kulkee - vai olikohan se jo siinä vaiheessa karkuun ajamista... ?
[EDIT - Siis äänen ja kierrosten perusteella 600-1000-1400cc vehkeitä]
Poliisisedät vaikuttivat seuraavan touhua, en tiedä saivatko kiinni paikanpäällä vai vasta myöhemmin ... Varmaa on joka tapauksessa että tällaisilla keleillä asutusalueelta löytyy aina kukkahattutätejä joita tällainen häiritsee ja poikien leikkiä tulevat jäätelökauppiaat häiritsemään heti kun muilta kiireiltään ehtivät.
Kertokaas mulle mikä on se motiivi joka saa tällaista tekemään ? Mä olen kai jo liian vanha ymmärtämään ...
[EDIT - Siis äänen ja kierrosten perusteella 600-1000-1400cc vehkeitä]
Poliisisedät vaikuttivat seuraavan touhua, en tiedä saivatko kiinni paikanpäällä vai vasta myöhemmin ... Varmaa on joka tapauksessa että tällaisilla keleillä asutusalueelta löytyy aina kukkahattutätejä joita tällainen häiritsee ja poikien leikkiä tulevat jäätelökauppiaat häiritsemään heti kun muilta kiireiltään ehtivät.
Kertokaas mulle mikä on se motiivi joka saa tällaista tekemään ? Mä olen kai jo liian vanha ymmärtämään ...