Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hienoa seutua on ajella, kerran tuli pikku yllätys tiukassa oikeassa keskelle kaistaa tippuneen klapin muodossa. Juuri ehdin väistää, takana tullut kaveri ehkä aavisti tilanteen jo minun ajolinjoista.No totta tokihan Ducatikin taittuu 60 alueella mutkaan hyvin![]()
Se on ihan hyvää seutua, mutta tosiaan itseäni harmittaa kun koko ajan on pakko ajaa ylinopeutta juuri tuolla Lohja-Sammatti välillä ja Saukkola-Sammatti välillä. Eihän tuollaista tietä pysty edes körötteleen kuuttakymppiä. Lohja-Sammatti välillä kannattaa myös varoa sepeliä, sitä on usein paljonkin ajoradalla.
Se olisikin hienoa, jos löytyisi mutkatie jossa olisi vaikka 120 km/h rajoitus, niin ei tarvitsisi ajaa koko ajan ylinopeuttaNo totta tokihan Ducatikin taittuu 60 alueella mutkaan hyvin![]()
Se on ihan hyvää seutua, mutta tosiaan itseäni harmittaa kun koko ajan on pakko ajaa ylinopeutta juuri tuolla Lohja-Sammatti välillä ja Saukkola-Sammatti välillä. Eihän tuollaista tietä pysty edes körötteleen kuuttakymppiä.
ja jos tapaa samanmoisen pyörän köröttelemässä, niin se olen minä... loisto seutua lenkkeillä.On, on, hienoja pätkiä. Varsinkin 1070, 1072 ja 1090 kuuluu "vakio" -reitteihin. Jos bongaatte noilla seuduin vihreän ZX-6RR:n niin se saattaa olla meikäläinen vapaapäivän vietossa.