• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kirjoituksille maximipituus ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GoKari
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olisiko järkevää rajata jotenkin foorumin kirjoitusten pituutta ? Jotkut tuntuvat kirjoittavan sinne romaaneja eikä monellakaan ole aikaa niitä lukea. Tärkeät asiat hukkuvat helposti pitkien löpinöiden sekaan.

OK. Sopii miten vaan. Ne pitkät romaanit jää ainakin minulta kuitenkin lukematta => lukettamatta jättämisen vapauskin on.

Ehdottomasti viestien maXimi pituuden pitää olla 160 merkkiä!

Helvetin kännykkä-sukupolvi...
tounge.gif

Ei!

Jos ei jaksa lukea, niin hyppää yli. Joskus ne perustelut vaativat vähän enemmän tekstiä ja pidemmän selityksen, jotta tehoavat ja muut ne ymmärtävät. Näissä jutuissa on se keskustelun/foorumin suola.. Enemmän mua häiritsee sisällöttömät, OT/viduilu, vastaukset.

t.Tonza

Olisikin varsin mielenkiintoista tietään Micon perustelut "foorumille sopimiseen"?

Kuka päättää? Missä hyväksytty? Missä ohjeistettu? Onko valvonta standardoitua?

Aloittajalle sanoisin vielä, että "kyllä" / "ei" / "jyrkkä ehkä"- keskustelut ja perustelut eivät ole kovin hedelmällisiä. Henkilökohtaisesti olen päätynyt suunnilleen sellaiseen lopputulemaan, että 80% ei osaa lukea ja jäljelle jäävästä 20%:sta harvemmat ymmärtävät lukemansa.

Ja, HEH! Ja suomalaisesta väestöstä yli puolet pitäisi kouluttaa "akateemisiksi"...

Pitääkö kaikki kirjoitettu teksti lukea?!

Tolla perusteella melko monta kirjallisuuden klassikkoa kieltää ku useimmat ei ole jaksanut lukea niitä läpitte.

Sitä vois miettiä pitäskös uusien rajoitusten määrää rajoittaa jollaintapaa.

Niissä pitemmissä jutuissa sattuu yleensä olemaan ihan oikeaa asiaa
toisin kuin lainausten lainauksissa, joihin kommenttina lisätään nume-
ro ja "hauska" hymiö. Vastaukseni on siis ei.

Mun mielestä voitaisiin pikemminkin asettaa viesteihin minimipituus, niin jäisi ne urpot "+1"-viestit pois
biggrin.gif

Back