• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kimppatilaus katteille jenkeistä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jaggge
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Katteita löytyy monenkinlaiseen vehkeeseen pariltakin jenkkitoimittajalta. Löytyykö kiinnostuneita tilaamaan kateosia sieltä. Hoidan järjestelyt, mulla on "agentti" Philadelphiassa johon toimitukset kootaan ja toimitetaan sitten sieltä Suomeen.

Hankintoihin ja toimitukseen on nyt hyvin aikaa kunhan saadaan tavarat tänne vuodenvaihteen jälkeen.

Katteita täältä
Beasley ja Airtech

Yhteydenotot maililla tai privaan.

Onko tilaus ajankohta jo tiedossa? Lähetin privalla tarkempaa viestiä, mutta messissä oltais 170 dollarilla
thumbs-up.gif

Eipä toistaiseksi ole kiinnostuneita ollut, mutta nythän tämä aihe tuli samalla upattua!
Joo sen takia mä tähänkin ajattelin viestiä pistää  
wink.gif
Eli kahestaan ei tilaus varmaa onnistu? Vai tuleeko hirvittävät posti maksut? Mulla on koko talvi aikaa odotella, kunhan sen verran aikasemmin saa, että kerkee maalarilla käyttää ennen ajeluja  
062802moto_prv.gif

Paljos postimaksut on noin?
smile_org.gif

Ainakin Airtech toimittaa myös Eurooppaan tilaukset ilman mitään välikäsiä tai "agentteja".

Juu, ajatus olikin katsoa, tuleeko siitä säästöä kun ottaa isomman nipun kerrallaan (rahdit + mahd. ostoalennus)

^Juu, Airtech alentaa kyllä hintoja kun tilaatte muutaman sadan kattesetin klöntin.

Jokos on osallistuja listaa tullut? Ite kattelin tuolta, et ei pitäis tulla hirmu kalliiks tilailu, mut ootellaa ny vielä jos muitakin tulloo!
cool.gif

Back