• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

kilvetön rata-harjoitteluun (mikä?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja välläri
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olisi suunnitteilla hommata kilvetön/verovapaa fillari radalle.
Budjetti ei kovin kummoinen,n.3000€.
Mitä suosittelette?

Saksan sivuja on katseltu,mutta vain hintoja/kuvia ,kun ei kieli taivu.Kolari vehkeestä ei ole taitoa tehdä.Pitää siis käydä ja kukkua.
Tietenkin pitäisi hommata lisää voimapaperia,MUTTA saako tällä
rahalla mitään järkevää?

jos budjetti tiukkaa niin suosittelen ottamaan suosiolla katupelin josta sitten muokkaa ratakelpoista edullisin keinoin.
radalla koko elämänsä olleita R6sia saa houkuttelevaan hintaan, mutta alkavat 99 vehkeet lähestyä elonsa ehtoopuolta, ainakin mikäli koneelle ei jo ole tehty suurempaa perusremonttia.
saksasta/ruotsista joku vanhempi katuhärveli voisi olla hyvä. esim gsx6srad/yzf750/cbr9rr tai vastaava.
edullisella pyörällä voi olla kiva harrastaa ja esim jokkiksessa ei ole mitään isompaa väliä kuutioilla tai muilla ihmeellisyyksillä. sm kilpailuissa et käytännössä voi pärjätä tuon hintaisella laitteella, tai ainakin hommassa on melkoilailla verenmakua suussa. siksi edullinen iso katupyörä joka on kunnossa, mielummin kuin vanha "teoriassa" nopea kilpuri.

Nykyinen laite on iso bandit -05,mutta kun tulee kuitenkin ajettua matkaa suurin osa,niin ei viitsi vaihtaa kokonaan kyykkyyn.
Kaikkihan tietää,ettei toi b12 ole just ihan puhdas ratapeli ja vauhtia tarttis saada lisää.
Halpa kilvetön ei vie vararikkoon jos ja kun sen kippaa
pftroest.gif

Kilpaa tuskin tulee koskaan ajettua.
Valitettavasti budjetti on rajallinen.Ja jos mitään ei löydy,niin sitten
vartoillaan jostain lisää rahaa ja mietitään uusiksi.

No jopas on hinnat kohillaan... Mikäli mielit käydä enemmän ku 10 kertaa vuodessa radalla niin osta oma fillari. Tulee halvemmaks...

Kiitti hyvästä linkistä,MUTTA vuokrapyörä ja kurssi kaksi päivää
on puolet mun budjetista!!!
Olen siinä mielessä hyvässä asemassa,että kaveripiiristä löytyy
kilpaa ajaneita.Joten koulutusta tulee ilman lisähintaa.
Kaksi sekuntia asiaa mietittyäni.......EN VUOKRAA.

Toi ruottalainen linkki...voisko joku kääntää selkokielelle,pliis?!!
Onko jollain joku näkemys,kannattaako harkita?

osta multa Aprilia RS250  
biggrin.gif
Paljos pyydät oravannahkoja tai euroja tuosta sun apikastasi?
Ja mitäs luokkaa oot ajellut tolla vai ootko vaan huvikses pärryytelly?
tounge.gif
Se on kilpipeli eli ihan huvikseen kierrelty rataa ja opeteltu ajamaan. Ilmoituksessa oleva hinta on helposti neuvoteltavissa. Pistä tarjous sähköpostiin tai privana. Toimiva crossi tai enduro kelpaa vaihdossa.

=owner_vehicle&PL[0]=listOwnerVehicle.php?sortCol=@ord=]Aprilia RS250

Itse jos olisin kilvetöntä ratapeliä ostamassa niin viimeinen kaasarimallinen Yamaha R1 (2001) voisi olla vahvoilla. Kaverilla oli tuollainen ennen, ainakin itse tykkäsin sillä Kemoraa kiertää. Toisaalta ensimmäisen korimallin Suzuki GSX-R 1000 (2001-2002) voisi myös olla kiva, sellaista vaan en ole koskaan päässyt kokeilemaan. Tokihan 600/750cc pyörä voisi olla "järkevämpi" mutta kun ainakin itse on tottunut tuohon woimaan joten....
lookaround_orig.gif

Osta ee-speediltä uusi CBR 600, ei maksa kauheesti:

Linkki

Siellä oli yksi kappale jota ei saa kilpiin, uusi fillari 3500, tuolla linkin takana lista mitä pyörästä puuttui.

Kellään antaa saksalaisten sivustojen infoja, joissa ilmoitellaan kisapyöristä. Toi Racing4fun.de mulla jo on!
buttrock.gif

Itse löysin pyörän Ruotsista Blocket.se haun kautta. Ostin katukäytössä olleen pyörän josta sitten tarkoitus rakennella radalle sopiva. Mutta löytyy tuolta valmiitakin ratapelejä.
Esim. 2002 R6 hintaan 39000kr

Back