G
Guest
Guest
Mistä saan GSX-R600 K4:ään kilpitelineen, johon saan myös vilkut kiinni. Alkuperäinen muovihirvitys saa luvan väistyä...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jes...soon tosi siisti vielä ku laittaa minivilkut orkkiksien tilalleItse aattelin kyllä pitää orikinaalin version, koska siinä on aivan sairaasti tyyliä.![]()
Tollanen kilpihässäkkä ois mulla? Teline sopii suoraan alkuperäisiin reikiin ja asennus todella nopeaSuuret kiitokset!
![]()
RATAMOPOMistä saan GSX-R600 K4:ään kilpitelineen, johon saan myös vilkut kiinni. Alkuperäinen muovihirvitys saa luvan väistyä...
Noitahan telineita saa joltain kiro teeraltaMistäs Pete76 omansa hankki?
Pete hankki sen EMC:ltä oulusta......Mistäs Pete76 omansa hankki?
Eikös se wunderbaum pitäisi teipata j##susteipillä visiiriin ja vielä sisäpuolelle ettei tuoksut mene hukkaanMie saattasin laittaa viel wunderbaumin peiliin, ja karvanopat avaimenperään... siis jos oikein viimesen päälle aikois laittaa... sillee State Of Art-tyyliin![]()
![]()
![]()
![]()
Onko tuo Lucasin valmistama ja ilmeisesti kilpivalon saa tuohon myös vaivatta kiinni?Tollanen kilpihässäkkä ois mulla? Teline sopii suoraan alkuperäisiin reikiin ja asennus todella nopea![]()
Jep...Lucas on ja valo heittämällä paikoilleen.Onko tuo Lucasin valmistama ja ilmeisesti kilpivalon saa tuohon myös vaivatta kiinni?Tollanen kilpihässäkkä ois mulla? Teline sopii suoraan alkuperäisiin reikiin ja asennus todella nopea![]()
No ei niiden villkujen kovin pitkällä varrella tarvi olla. Tosi helppo irroittaa (ku viitsisit tutustua pyörääsiVielä tyhmiä kysymyksiä![]()
Eli tilaan samalla minivilkut, pitää varmaan olla pitkällä varrella etteivät jää ihan kilpeen kiinni?
Saako suitsasta helposti irti vanhan lokarisysteemin ja onko kilvenvalon ja vilkkujen johdot pikaliittimillä kiinni järjestelmässä?
Vai pitääkö olla überasentaja laittamassa sähköjä?![]()