• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kiitos motoristeille jotka pysähtyivät auttamaan!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja petzu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tänään sain kotilon pyöräni perään, seurauksella, että matka jatkui hinausauton kyydissä korjaamolle
bawling.gif

Haluaisinkin kiittää niitä motoristeja, jotka pysähtyivät paikalle, siinä hinausautoa odotellessani ja kysyivät tarvitaanko apua ja kuinka itse voin.
bowdown.gif

Tänään sain kotilon pyöräni perään, seurauksella, että matka jatkui hinausauton kyydissä korjaamolle  
Vanha klishee, mutta hyvä jos mopokorjaamon palveluilla ja hinausautolla selvittiin, eikä tarvittu pelastuslaitoksen ja kirurgien palveluja. Totta kai sapettaa kun on mopo korjaamolla. Syypäästä ja maksajasta ei varmaankaan tässä tapauksessa ole epäselvyyttä, kun kyseessä peräänajo. Tsemppiä.

Sinänsä hauskaa huomata/todeta kuinka motoristit "pitävät huolta toisistaan".
Mä olin tänään parilla bussipysäkillä parkissa (ihan vaan vetelin röökii ja hoidin noi puhelin-hommat, joita oli tullu, kun ei pysty vastaa ajaessa), niin jokainen motoristi hiljensi siinä kohtaa, katto pitkään- onko kaikki OK. Kun näytin peukun pystyyn, ni jatkovat matkaa
biggrin.gif
Ja en ollu kun tuol vähän kehä 3:n ulkopuolel...mutkateillä tosin...
--varsinkin kun "vanha akka" seisoo "vanhan paapan" viekus  ja puhelin kouras  
tounge.gif

Ei muuten ikuna ois asia samallalailla, jos siin kotilon kans seisoisin.
sad_orig.gif

Ei voi kun olla tyytyväinen  
bowdown.gif

Samoin muuten itte katoin, kun mopopoika oli parkis..ei silkään hätä ollu..kai...tais kans vedellä röökii..Mut olin jo valmis jarraa, jotta "tarviikko apuu"..
Anyway..kiwaa..
Jatketaan samaan malliin
buttrock.gif

On kyllä hienoa. Yksi päivä piti hiljentää kun mopopoika työnteli Derbiään tien laidassa. Hiljensin, kaveri naama punasena näyttää peukkua. Rupesin vain nauramaan, onneksi oli tummennettu visiiri, niin tuskin näki naamaa
biggrin.gif

On kyllä hienoa. Yksi päivä piti hiljentää kun mopopoika työnteli Derbiään tien laidassa. Hiljensin, kaveri naama punasena näyttää peukkua. Rupesin vain nauramaan, onneksi oli tummennettu visiiri, niin tuskin näki naamaa
biggrin.gif
Sehän ilmiselvästi halusi liftata kyytiin, mut sä vaan nauroit ja jatkoit matkaa.
tounge.gif
biggrin.gif
NAURUNREMAKKAA....

Hädässä ystävä hyljätään.... vai miten se oli.

Back