• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kiinnostusta Venäjälle kesällä...?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Tervehdys,

Tuli kevätauringon paistaessa mieleeni ajatus että olisi varmaan aika kokemus lähteä ajelemaan mp:llä Venäjälle. Maassa kun on muuten tullut käytyä useasti autolla, junalla ja bussilla, mutta ei vielä moottoripyörällä. Löytyisiköhän tätä kautta muita samanhenkisiä motoristeja jotta saisi pienen fiksun ryhmän kasaan? Ideaali ryhmän koko olisi varmaan noin 4-8 moottoripyörää.
Reitti voisi olla Pietari-Moskova (tuskin kuitenkaan sen edemmäs), ajankohta heinäkuun alkupuolella-puolivälissä ja matkan kokonaiskesto rauhallisesti cruisaillen n 6-8 vrk. Miltäs kuullostaisi...? Aletaanko järjestämään...?

Itse olen 34-vuotias mies Vantaalta ja kulkupelinä Triumph Speedmaster.
Laitapa viestiä tänne tai mailia tco99(a)netti.fi

Tein itse viime kesänä pienen reissun ja periaatteessa kiinnostaisi, mutta ajankohta ei sovi. Tässä on minun matkakertomus.
sport05.gif

Mielenkiintoista luettavaa =) Kuume nousee entisestään.
Itselläni on kesälomasuunnitelmat / aikataulut täysin avoimena, joten esim elokuun alkukin voisi ajankohtana käydä ihan hyvin....

Back