Oltaisiin tilaamassa tässä parin seuraavan viikon aikana saksasta Alincon PMR-puhelimia. Kyseessä on siis laadukas ammattipeli eikä mikään parinkympin pilipali-setti.
Kyselisinkin olisiko porukalla kiinnostusta tilailla noita kimpassa? Tilaus hoidetaan täältä pk-seudulta, eli laitteet tulevat tänne.
Tietoja vermeestä :
Linkki saksalaiseen laitekauppaan.
Alinco DJ446 -pmr
9,6V/1600mAh NiMh -tehoakku
Pikapöytälaturi
Ajoneuvovvirtalähde (12V)
HINTA: 175e/kpl (sis postit mun luo)
Tämä on siis se pmr-malli, joka näin pienellä muutoksella muuttuu 5w lähetintehon omaavaksi (laillisen pmr:n raja 0,5w): - klik -
Alincoon käy esim Cobran lisälaitteet, joten se on liitettävissä moniin kypäräpuhelimiin (mm autocomiin).
Pari tilausta on jo listassa ja toki lisää mahtuu, mahdollisuus on että tilausmäärän kasvaessa hintakin laskisi. Kauppa hoidettaisiin niin, että minä tilaisin noi ja ottaisin porukalta ennakkomaksun ennentilaamista.
Englanninkielinen arvostelu laitteesta mp-käytössä.
Onko kiinnostusta ?
Kyselisinkin olisiko porukalla kiinnostusta tilailla noita kimpassa? Tilaus hoidetaan täältä pk-seudulta, eli laitteet tulevat tänne.
Tietoja vermeestä :
Linkki saksalaiseen laitekauppaan.
Alinco DJ446 -pmr
9,6V/1600mAh NiMh -tehoakku
Pikapöytälaturi
Ajoneuvovvirtalähde (12V)
HINTA: 175e/kpl (sis postit mun luo)
Tämä on siis se pmr-malli, joka näin pienellä muutoksella muuttuu 5w lähetintehon omaavaksi (laillisen pmr:n raja 0,5w): - klik -
Alincoon käy esim Cobran lisälaitteet, joten se on liitettävissä moniin kypäräpuhelimiin (mm autocomiin).
Pari tilausta on jo listassa ja toki lisää mahtuu, mahdollisuus on että tilausmäärän kasvaessa hintakin laskisi. Kauppa hoidettaisiin niin, että minä tilaisin noi ja ottaisin porukalta ennakkomaksun ennentilaamista.
Englanninkielinen arvostelu laitteesta mp-käytössä.
Onko kiinnostusta ?