• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kiinnostavia kohteita suomessa?

Elikkäs, olisi kesäkuussa tarkoitus tehdä jonkun sortin "Suomi-tournee", ja kaipaisin nyt ehdotuksia kiinostavista kohteista. Järvi-Suomea on tullut kierrettyä pari vuotta, eli se ei enää oikein jaksa kiinnostaa, mutta muuten ei mitään rajoituksia..
062802moto_prv.gif

Aluksi meinasin ehdottaa itseäni, mutta otaksun, että se ei ollut päällimmäisenä aloittajalla mielessä...

Asiaan: Riippuu varmaan motoristista haluaako nähdä eukonkantoa, vai oopperaa lomareissulla, tai jopa kansallismaisemia mitä joku jo ehdotti.

Yksi vaihtoehto, tee oma reitti noiden mutkapätkien pohjalta, mitä omassa osiossa on käsitelty. Näin tulisi ainakin nautittua ajamisesta, siitä voisi sitten poiketa jollekkin mökille rauhoittumaan, tai tutustumaan kaupunkien kesätapahtumiin.

Kun joku keksi jo turkulaiselle ehdottaa turun saaristoa, niin mä en sitten sitä ehdota
tounge.gif
Mä luulen ,että kun lähdet vaan ajamaan jonnekin päin kivoja mutkia ja katot mitä vastaan tulee, niin eiköhän sieltä niitä kiinnostavia kohteita ala löytyy. Niin mä tekisin, jos vaan olisi tota aikaa
nixweiss.gif

Tänne ei ainakaan kannata tulla. Jos ei sitten halua ajella suoraa tietä peltoaavalla... saattaahan sekin jotakuta kiinnostaa järvisuomen mutkaisten ja mäkisten ja paljon vesistöjä sisältävän maaston jälkeen...
omg.gif

Back