• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kevyempi vauhtipyörä ducatiin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja retard
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kevyempi vauhtipyörä ducatiin?

Onko kellään kokemuksia kevyemmän vauhtipyörän vaihtamisesta ducatiin, positiivisia/negatiivisia?
Itse olen suunnitellu kyseistä toimenpidettä 750 s malliin.

Vaihdettu. Alkuperäinen painoi 1,5-2 kiloa. Durbahnin versio alle 300g. Vaikutuksista on huonompi mennä sanomaan, kun samalla tehtiin paljon muutakin säätöä, mutta ei se ainakaan mitään käyntiongelmia ole aiheuttanut, kun pyörä on hyvissä säädöissä. Eli ainakaan tuon takia sitä vaihtoa ei kannata pelätä.

Aika paljonhan tuotakin tehdään. Jotkut tunnetut virityspajat promoavat noita kevennettyjä alkuperäisiä, joista on sitten sheivattu ylimääräiset pois, koska epäilevät näiden megakevyiden alumiinisten kestoa. Johonkin vajaaseen kiloon ne noita alkuperäisiä jyrsivät. Varsinkin jos tuon pystyy itse tekemään, niin kustannuksethan ovat suorastaan minimaaliset. Vähän aikaa ja siinä se.

Desmosedici sanoi:
Aika paljonhan tuotakin tehdään. Jotkut tunnetut virityspajat promoavat noita kevennettyjä alkuperäisiä, joista on sitten sheivattu ylimääräiset pois, koska epäilevät näiden megakevyiden alumiinisten kestoa. Johonkin vajaaseen kiloon ne noita alkuperäisiä jyrsivät. Varsinkin jos tuon pystyy itse tekemään, niin kustannuksethan ovat suorastaan minimaaliset. Vähän aikaa ja siinä se.
Täytyy selvittää alkutalvella paljonko sitä pystyy keventämään, lopputalvesta pitää olla jo vehkeet valmiina piikkirengas testeihin:WAZAAP:

Back