• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ketkä kaikki harrastaa crossia tai enduroa täällä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja p78
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
tuli mieleen et miten paljon täällä on crossi/enduro harrastajia? itsellä on katupyörällä vasta toinen ajokausi menossa ,mut crossia on tullut ajettua kauemmin.

Se riippuu, että lasketaanko tähän omaksi huviksi ajelu esim. mökillä.. jos lasketaan niin HEP!
smile_org.gif

Niin, mainoksen mukaan vain 2% maapallon pinta-alasta on päällystettyä.
Elikkäs enskalla tulee ajeltua päällystämättömälläkin paaaaljon.

Ei mulla varsinaista kuramopoa ole, mutta Tenerellä mennään joka paikkaan, mistä pääsee vielä pois. Toiveissa olisi hommata jossain vaiheessa ihan oikea enska, mutta toistaiseksi ei ole mahkua pitää kahta pyörää.

Mulla on suorastaan päähommana ajella soralla joskin oikeaa enskaa saatikka krossia en harrasra. Ajopelinä mulla on KTM superenduro ja päkappina Suzuki DRZ. Rykkösellä ajan vain aniharvoin.

Ei maistu asfaltti!

Paitsi että kyllä sekin maistuu kun kylki maassa saa vetää tie-enskalla.

Riku

yamahan crossi löytyy tallista, mutta ranne-vamma aiheuttaa "hieman" ongelmia harrastuksen suhteen, menny jo muutama vuosi ihan perseelleen ranteen takia, mutta muuten kyllä tuo motocrossi kiehtoo hyvin paljon.

Nuorempana tuli enemmänkin harrastettua. Jos sitä kurapyörän vielä hommais, niin ihan huvikseen vois käydä silloin tällöin ajelemassa.

...Nuorempana vedettiin monta vuotta paskalingolla montuilla ja mettissä...  
buttrock.gif
...
Sinne suuntaan mieli halajaa takas....

Nyt on toista vuotta alottamassa ihan "tosissaan" tuota montulla pärryyttämistä. Honda Crf 450 löytyy kuramopona ja VTR on sileämmälle pinnalle.

P.S. Nyt alko veturi hengittämään kun laitettiin Moriwakin täysputkisto ja muuta hilkettä olis lisäiltävä kun ehtii...
062802jumpie_prv.gif

062802moto_prv.gif

Mökiltä löytyy vanha piikkinen Kx. Sillä saa purettua pahimmat keulimishalut, ni ei tarvii tuol liikentees moista yrittää... Ja lippaaminenkin tulee pirun paljon halvemmaks.
tounge.gif

10 vuotta ajoin aktiivisesti crossia sekä enduroa. Nyt ollu 2 vuotta taukoa...mitä nyt kaverilla joskus käy vähä kokeilee, mut ei sen enempää.

onhan tuota crossia/enskaa tullut räpellettyä. Mut ei se vaan sovi mulle (laiska huonokuntoinen kaljanlitkijä
biggrin.gif
). Nyt sitten ajellaan talvella jäärataa ja kesällä smotoa.

Back