• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ketään lähdössä Norjaan viikolla 27?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pahus
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Pahus

Rata ja koulutus
Olen lähdössä Norjaan kurvailemaan ainakin ensi viikoksi, ehkä toiseksikin. Hengailen kavereiden kanssa jonnekin keskiviikkoon (5.7.) asti etelässä ja siitä olis tarkoitus lähteä kaartamaan pohjoisen kautta Ruåttin läpi Tornioon jne. Tarkempaa aikataulua en oo tehny, pitkälti fiilispohjalla pari viikkoa kuluttelen.

Kysymys kuuluukin: sattuuko kukaan olemaan noihin aikoihin noilla tonteilla liikkeellä? Matkaseuraa olis ihan kiva saada ainakin osalle matkaa.

Laittakaa infoa, jos tuollaista olis suunnitelmissa, katotaan sitten tarkemmin.

No himputti. Oon menossa pohjois-norgeen näillä näkymin vasta elokuun ekaviikolla. Tarkoituksena ajella n. 4-6 pvää rannikkoa Altasta eteläänpäin ja sielt ruattin läpi tornion kautta kotia kohti. Olikos silloin ketään sielläpäin..?
cool.gif

Itse oon menossa muutaman kaverin kanssa Norgeen kurvailemaan ens viikolla mutta reitti suuntautuu pohjoisemmas kuin sulla.
3.7 lähtö, ensin Tornion kautta Uumajaan sieltä Norjan puolelle ja kohti pohjoista. Loppuviikosta jostain Kilpisjärven korvilta takaisin.

Viikkojen 29 ja 30 taitteessa kyl oisin ollu.. ylhäältä alaspäin ja koukkaus ruotsiin josta aikanaan paatilla suomeen..

Ja yksin liikkeellä toistaiseksi.

Mä myös menossa mutta vasta viikoilla 29 ja 30. Fiiliksen mukaan myöskin ajattelin ajella ja kelejä seurailla. Aikaa ajattelin kuluttaa viikosta kahteen... riippuen fiiliksistä
smile_org.gif

Back