• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kestävien renkaiden valinta ss900ff

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Voi voi teitä, ei tässä enää muuta osaa sanoa.  
nixweiss.gif
Olen kyllä Jyrin kanssa samaa mieltä, mutta käsittääkseni tuota "sportti" määrittelyä käytiin enemmän tai vähemmän kieliposkessa?

Itse muuten lisäisin sporttipyöriin esim. Buelin ja ehkä varauksin S4R:n..

Joka tapauksessa ensin  
062802moto_prv.gif
ja sen jälkeen  
033102beer_1_prv.gif

itse ostin eteen ja taakse Metzeler Sportec M-1 takana pidon kannalta hyvä mut kulutukseltaan aivan säälittävä
mad.gif
edessä toiminu hyvin.

itse ostin eteen ja taakse Metzeler Sportec M-1 takana pidon kannalta hyvä mut kulutukseltaan aivan säälittävä  
mad.gif
edessä toiminu hyvin.
Kevään ensikarheilla asfalteilla esim. Pirelli Diablo kestää pidempään, koska siinä ei ole yli keskikohdan meneviä vesiuria, mutta kesäsileällä ja oikeilla paineilla (2,6 ja yli) on Sportec M-1 testivoittajarengas. Kyseinen rengas vaatii sisäänsä mieluummin lähellä 3.0 olevan paineen.

Uusi Sportec M-3 kylläkin on kestoltaan parempi mutta myöskin kalliimpi.

Ensiasennusrenkaat eli Michelin pilot sportit vaihtuu nyt 9900km:n jälkeen, edessä pintaa vaikka kuinka ja takanakin vielä millin verran jäljellä. Kestäähän nuo hyvin mutta pitoa voisi olla enemmän.
Seuraavaksi sitten Pirellin Diablo Corsat alle.

Mites on kokemuksia etu tossun kulumisen tasaisuudesta?
Misukan pilot sportti kului niin epätasaisesti, että oikein hirvitti.
Ajattelin vaihtaa tilalle powerin, kun siinä se kuvio on enempi pituus suuntainen.

Täällä kului pilot sport takana vähän tiiliskiveksi ja ei oikeen meinannut kestää rata-ajoa, taisi olla kyllä liikaa painetta.

Nyt on alla Diablo Corsat.

mad.gif
edessä toiminu hyvin.
Kevään ensikarheilla asfalteilla esim. Pirelli Diablo kestää pidempään, koska siinä ei ole yli keskikohdan meneviä vesiuria, mutta kesäsileällä ja oikeilla paineilla (2,6 ja yli) on Sportec M-1 testivoittajarengas. Kyseinen rengas vaatii sisäänsä mieluummin lähellä 3.0 olevan paineen.
Minusta tuo 2.6 on alakanttiin myös Diablolle, ja sillä paineella saa keskelle kantin alta aikayksikön. Lähemmäs tai tasan 3 tuntuu paremmalta myös Diabloille ja vaikka Supercorsallekin. Siis normi katu- ja maantieajossa, ei radalla.

Back