• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Keravalla varastettu useita moottoripyöriä..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JP-800
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

JP-800

MotOrg ry jäsen
Keravalta Paavolassa viime yönä ensimmäisten tietojen mukaan Lintulammenkadulta ja Palokorvenkadulta viety useampi moottoripyörä sekä mopoja ja skoottereita. Toissa iltana oli jo käytö virtalukkoja pistämässä paskaksi ja nyt sitten vietiin paremmille markkinoille. Lisätietoa pistetään kunhan saadaan...

EDIT: Onneksi meillä lainassa ollut pyörä palautettiin omistajalle eilen illalla. Tämän vierestä oli ainakin lähtenyt pyörä...

kaboom.gif
varkaille
kaboom.gif
kokemuksesta tiedän miltä tuntuu kun mopo hävinnyt
confused_orig.gif
Täällä odotellaan päätöstä lunastus vai korjaus
sad_orig.gif
jos korjaus niin taitaa olla ajot tältä kesää ohi
mad.gif

Joku vko sitten ainakin Laajasalon suunnalta lähti yhden yön aikana monta isohkoa uudehkoa pyörää kätevästi kuorma-autoon/pakuun nostettuna.. Polliisi oli sanonut tutun tutulle, jonka tonninen kyykky päätyi samaiseen lastiin, että eipä varmaan kannata odotella mopoa takaisin, sen verran ammattimaiselta koontikeikalta oli homma vaikuttanut
crazy.gif

Rajavartijoiden lakko? Tosin se on jo päättynyt, mutta rosvoliigat ehtivät kätevästi maahan, kun portit olivat auki  
mad.gif
.

Mitäs väliä sillä on jos mopo pöllitään, jos on vakuutukset kondiksessa.

Mua ei haittais ainakaan yhtään jos mopo vietäis ja sattuis just sillon olee täysvakuutus
biggrin.gif
Ainut mikä vituttais olis se, kun joutuis menee tekee kyttikselle rikosilmotuksen
biggrin.gif
edit: not, senkin voi tehdä nykyään netistä
062802jumpie_prv.gif

Mutta sit jos vakuutukset EI OO kunnossa, niin luonnolisesti vituttaa. Mutta sittenkin on vielä pari ässää hihassa
smile_org.gif

Mua ei haittais ainakaan yhtään jos mopo vietäis ja sattuis just sillon olee täysvakuutus
biggrin.gif
No ei ehkä väliä jos se mopo on kaupasta haettu tusinatavara joita saa uusia tasan samanlaisia kaupasta tuhat kappaletta.

Mua ainakin korpeais niin maan perkeleesti jos oma vietäis, sen eteen kun on nähty todella vaivaa ja se on Yksilö, ainutlaatuinen.

Minkähänlaisia nämä pöllityt mopot on, tehokyykkyjä? Ihan mielenkiinnosta pohdin vaan minkälaiset mopot rosmoja kiinnostaa...

Mua ainakin korpeais niin maan perkeleesti jos oma vietäis, sen eteen kun on nähty todella vaivaa ja se on Yksilö, ainutlaatuinen.
Juu, mullakin on Bussin katteissa yks ite lisätty ylimääränen TRE-ohituskytkin joka tekee moposta aika ainutlaatusen..
wink.gif
biggrin.gif

Kyllä ne kyykyt taitaa kiinnostaa noita rosvoja enemmän...
Vielä kun laitat bussiin siirtosarjan niin pääset ajamaan jalat edellä
biggrin.gif

Juu, mullakin on Bussin katteissa yks ite lisätty ylimääränen TRE-ohituskytkin joka tekee moposta aika ainutlaatusen..
wink.gif
biggrin.gif

Kyllä ne kyykyt taitaa kiinnostaa noita rosvoja enemmän...
No, milloin ja millä tienpätkällä aiot hyödyntää TRE-ohituskytkintä ja sen yli 300 km/h vetäistä mittariin? Voisin meinaan tulla katsomaan, miten Busa kulkee kun Blade ei ollut tarpeeksi nopea.
wink.gif

Sama juttu
bawling.gif
Etenkin näissä harmaatuoduissa taitaa olla aika runsaastikin todellisia yksilöitä (värit, kunto, varusteet...), jollaista ei tästä maasta toista tilalle löydy - ja Keski-Euroopastakin vasta työlään haun jälkeen
confused_orig.gif
No Alfredin kiinnostus näitä vanhempia vuosimalleja kohtaan toivottavasti lienee edes hiukan pienempää
thumbs-up.gif

Luulis olevan aika lähtökohtainen oletus et uudessa, yleensä suht kalliissa mopossa on vakuutukset kunnossa, tai muuten kyllä taiteilee aika riskillä.. Anyway, kyllä mua ainakin nyppis ja pahasti jos mopo ois joku aamu pihasta kadonnut, ja eka sais ootella kuukauden karenssia, sit vakuutuspäätöstä, sit rahoja, sit tilailla uutta mopoa jota ei välttämättä todellakaan kovin äkkiä saa jos jälleenmyyjillä alkaa olla loppukesästä kiintiöt myyty loppuun jne.. Siinähän se loppukausi sitten sujahtaisikin.

Ts. voisivat noi mopovarkaat tajuta ajoittaa keikkansa loppusyksyyn
baaa.gif

Mä luotan siihen, ettei kukaan halua tota mun paskaa... (ei ole vielä käynyt parkkipaikalla tarkistamassa)
baaa.gif

*Kunnes sitten... Yön Timo tuli kylään...*

Pikku vinkkiä rakentelijoille ja muillekkin: Ottakaa pyöristänne kuvia, ja mieluiten rakennelluista kohdista tsm.
buttrock.gif
Mitä "ylimääristä" osaa olette ostanut/laitattanut, säilyttäkää aina kuitti. Käykää konttorilla arviotuttamassa pyöränne, vakuutusyhtiöistä saa varmaan  
baaa.gif
lisätietoja. Ja käyttäkää, vaikka feikkilukkoja, hidastaa nekin yritystä; aikahan on varkaan pahin vihollinen, tosin kiukkuinen omistajakin jos tulee paikalle, voi saada
kaboom.gif
kaboom.gif
kaboom.gif
kaboom.gif
.

Pikku vinkkiä rakentelijoille ja muillekkin: Ottakaa pyöristänne kuvia, ja mieluiten rakennelluista kohdista tsm.
buttrock.gif
Mitä "ylimääristä" osaa olette ostanut/laitattanut, säilyttäkää aina kuitti. Käykää konttorilla arviotuttamassa pyöränne, vakuutusyhtiöistä saa varmaan  
baaa.gif
lisätietoja. Ja käyttäkää, vaikka feikkilukkoja, hidastaa nekin yritystä; aikahan on varkaan pahin vihollinen, tosin kiukkuinen omistajakin jos tulee paikalle, voi saada
kaboom.gif
kaboom.gif
kaboom.gif
kaboom.gif
.
Unohtui vielä: "Liittoutukaa" pihanne/katunne pikkukossien kanssa
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
Käyttäkää esim. jotain pienellä lenkillä tsm.
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
NIIN saatte oivat ja tarkat sekä ilmaiset vahdit pyörälle.
bowdown.gif
bowdown.gif
Se nimittäin TOIMII:

Back